Flere enn meg som er veldig svimle! Det kom som kastet på meg idag, mens vi ventet på kontrolltime på riksen. Nevnte det for dem, men de ba meg bare ta en "blodversitest" hos legen på mandag, men kjenner jeg er litt bekymret! Bør jeg være det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir ganske fort svimmel nå. Legen min sa det var normalt (så lenge det ikke tok helt av og varer lenge av gangen). Er vel enda et tegn på at man skal ta det med ro om dagen.Flere enn meg som er veldig svimle! Det kom som kastet på meg idag, mens vi ventet på kontrolltime på riksen. Nevnte det for dem, men de ba meg bare ta en "blodversitest" hos legen på mandag, men kjenner jeg er litt bekymret! Bør jeg være det?
Hvis jeg er tilstrekkelig sliten så kan jeg brått bli både svimmel, "febersyk" og akutt kvalm nå.. Hadde en litt vel aktiv dag i går, så når kl nærmet seg midnatt måtte jeg kaste inn håndkle og stupe i seng fordi jeg følte meg rett og slett syk.. Kroppen sier vel ifra antar jeg.
Jeg har ikke vært svimmel, men to ganger no den siste uka har jeg begynt å se stjerner.... det begynner bare plutselig å flimmre foran øynene, kan vare en halvtimes tid og så får jeg hodepine etterpå. Skikkelig ubehagelig, noen andre som har opplevd det?
Skal til jordmor på onsdag, så da får jeg heldigvis sjekket alt Varte veldig kort den siste gangen jeg opplevde det, for da fikk jeg lagt meg ned på sofaen og slappet av med en gang. Men første gangen var jeg på jobb og sto med kunde, men fikk gått fra noen minutter og satt meg ned, selv om jeg ikke var svimmel var det veldig ekkelt, og tok en halvtimes tid før det ga seg.Sikkert helt normalt men ved flimmer foran øynene tror jeg at jeg ville ha kontaktet lege for å få sjekket urin. Både hodepine og svimmelhet kan være tegn på sv.skapsforgiftning, men også helt vanlig selv om man ikke har det. Flimring derimot tror jeg ikke jeg ville ha avfeid så lett.