Svimmel

SpentSeptembermamma

Spentseptembermamma
Septemberlykke 2015
Flere enn meg som er veldig svimle! Det kom som kastet på meg idag, mens vi ventet på kontrolltime på riksen. Nevnte det for dem, men de ba meg bare ta en "blodversitest" hos legen på mandag, men kjenner jeg er litt bekymret! Bør jeg være det?

Flere enn meg som er veldig svimle! Det kom som kastet på meg idag, mens vi ventet på kontrolltime på riksen. Nevnte det for dem, men de ba meg bare ta en "blodversitest" hos legen på mandag, men kjenner jeg er litt bekymret! Bør jeg være det?
Jeg blir ganske fort svimmel nå. Legen min sa det var normalt (så lenge det ikke tok helt av og varer lenge av gangen). Er vel enda et tegn på at man skal ta det med ro om dagen. ;)

Hvis jeg er tilstrekkelig sliten så kan jeg brått bli både svimmel, "febersyk" og akutt kvalm nå.. Hadde en litt vel aktiv dag i går, så når kl nærmet seg midnatt måtte jeg kaste inn håndkle og stupe i seng fordi jeg følte meg rett og slett syk.. Kroppen sier vel ifra antar jeg.

Jeg ble plutselig veldig svimmel for noen uker siden, dro da inn på kk. Var ikke neo de så som årsak til hvorfor jeg var svimmel, alle prøver så fine ut. Varte kun to dager.

Hadde det sånn i går.. Det gikk ikke over før kl.18.45.... Så starta det i dag igjen. Var hos legen. Blodtrykket var helt fint. Men tok blodprøver på blodprosent, jern osv...

Slitt med mye svimmelhet, hos meg e d bare lille som ligg å presse på hovedpulsåra i ryggen. Sleit med d med storesøster også, men da svimte av I tillegg i tid og utide... men e ikke sånn farlig, måtte bare inn på kontroll hver gang æ hadde svimt av...

Det kommer og går, men ja er svimmel. Men har lavt blodtrykk og er alltid kjempe tørst. Blir verre hvis jeg ikke drikker og har derfor alltid en flaske vann i veska.

Jeg er også svimmel. Har ok blodprosent og jern, så legen mente det kunne være at baby presser på pulsåren. Så fikk beskjed om å bare holde ut :/

Jeg er også mye svimmel. Har litt lavt blodtrykk, så jeg kan f.eks. ikke stå lenge.

Det er så slitsomt med denne svimmelheten.... Spesielt ubehagelig at den kommer når den vil... I går kjørte jeg bil når den kom... Heldigvis var jeg nesten fremme...

Jeg er også mye svimmel, men når jeg setter meg ned og holder hodet lavt med en gang pleier jeg ikke å svime av, legen sa det var helt normalt ☺️

Var hos manuell terapeuten min i sta, hun knakk og masete med varm krem på nakken, så nå kjennes nakken bedre ;) Hun sa at svimmelheten mest sansynlig kommer fra litt klem i nakken der blodbanen går. Så håper svimmelheten er blir bedre nå ;) Jeg pleier å bli bedre etter å ha hvert hos hu.

Hvis jeg er tilstrekkelig sliten så kan jeg brått bli både svimmel, "febersyk" og akutt kvalm nå.. Hadde en litt vel aktiv dag i går, så når kl nærmet seg midnatt måtte jeg kaste inn håndkle og stupe i seng fordi jeg følte meg rett og slett syk.. Kroppen sier vel ifra antar jeg.

Jeg var smådårlig lørdags kveld og i hele går. God kombinasjon av influensa og fyllesyke. Mistenker sterkt årsaken var mye frem og tilbake, handling, fiksing hjemme etcetc på lør morgen og formiddag. Men var jo i storform så var jo ikke noe problem - fikk svi for den, ja :woot:

Jeg har ikke vært svimmel, men to ganger no den siste uka har jeg begynt å se stjerner.... det begynner bare plutselig å flimmre foran øynene, kan vare en halvtimes tid og så får jeg hodepine etterpå. Skikkelig ubehagelig, noen andre som har opplevd det?

Jeg har ikke vært svimmel, men to ganger no den siste uka har jeg begynt å se stjerner.... det begynner bare plutselig å flimmre foran øynene, kan vare en halvtimes tid og så får jeg hodepine etterpå. Skikkelig ubehagelig, noen andre som har opplevd det?

Sikkert helt normalt men ved flimmer foran øynene tror jeg at jeg ville ha kontaktet lege for å få sjekket urin. Både hodepine og svimmelhet kan være tegn på sv.skapsforgiftning, men også helt vanlig selv om man ikke har det. Flimring derimot tror jeg ikke jeg ville ha avfeid så lett.

Sikkert helt normalt men ved flimmer foran øynene tror jeg at jeg ville ha kontaktet lege for å få sjekket urin. Både hodepine og svimmelhet kan være tegn på sv.skapsforgiftning, men også helt vanlig selv om man ikke har det. Flimring derimot tror jeg ikke jeg ville ha avfeid så lett.
Skal til jordmor på onsdag, så da får jeg heldigvis sjekket alt ;) Varte veldig kort den siste gangen jeg opplevde det, for da fikk jeg lagt meg ned på sofaen og slappet av med en gang. Men første gangen var jeg på jobb og sto med kunde, men fikk gått fra noen minutter og satt meg ned, selv om jeg ikke var svimmel var det veldig ekkelt, og tok en halvtimes tid før det ga seg.

Back
Topp