svimmel..

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Har i hele dag vært veldig svimmel, når jeg står oppreist føles det ut som om jeg kan svime av når som helst.

Er en måned siden jeg målte blod prosenten, så den kan nok ha endret seg. Blodtrykket har vært fint hele veien.

Noen andre som var opplevd slikt?

Er 33+0 i dag.

Vært sånn i ca. 4 uker nå. slapp, svimmel og kvalm til tider. Hvis jeg står mye så kan jeg plutselig bli veldig slapp og føler at jeg skal til å svime av. Viste seg at jeg hadde lavt blodtrykk og lav blodprosent sist jeg var hos jm.

Eneste som hjelper er å legge meg ned, drikke vann og holde meg i ro en stund.. 29+2 idag

Har i hele dag vært veldig svimmel, når jeg står oppreist føles det ut som om jeg kan svime av når som helst.

Er en måned siden jeg målte blod prosenten, så den kan nok ha endret seg. Blodtrykket har vært fint hele veien.

Noen andre som var opplevd slikt?

Er 33+0 i dag.
Er det lenge siden du var på svangerskapskontroll? Det kan jo hende at blodprosenten din har endret seg, men det kan også være blodtrykket som har endret seg. Dersom det ikke blir bedre kan det være lurt å ta kontakt med jordmoren/legen din for en kontroll. Det kan jo selvfølgelig også bare være at du er sliten etter ekstra påkjenninger i det siste, men aldri feil å sjekke ting en gang for mye!

Har hatt det slik iblant - anbefaler å ha med deg vann overalt, sette deg ned når du føler at du skal svime av.. Men viktigste er å puste ordentlig om du ikke ha noe å sitte på. Hjalp meg hvertfall :)

Jeg er veldig mye svimmel, men har vært det hele tiden. Det har blitt verre de siste ukene da. Hos meg er det bare blodtrykket som er lavt, eller blir det når jeg står. Det ser ofte greit nok ut når jeg sitter på en stol og får det målt, men har vært mye lavere de gangene jeg har målt blodtrykk stående.

Er det lenge siden du var på svangerskapskontroll? Det kan jo hende at blodprosenten din har endret seg, men det kan også være blodtrykket som har endret seg. Dersom det ikke blir bedre kan det være lurt å ta kontakt med jordmoren/legen din for en kontroll. Det kan jo selvfølgelig også bare være at du er sliten etter ekstra påkjenninger i det siste, men aldri feil å sjekke ting en gang for mye!

Skal på kontroll på torsdag, men om jeg er like svimmel I morgen tar jeg nok en tur til legen for sjekk da. Hadde begynnende svangerskapsforgiftning forrige svangerskap, så sikkert lurt å sjekke:)

Jeg var på kk i går. De viste ikke hvorfor jeg var svimmel, men så sjekket de ikke blodprosenten heller, blodtrykk var bra. Skal til jordmor på torsdag, regner med hun sjekker blodprosenten da, siden jeg fortsatt er svimmel.

Æ hadde d sånn for noen uke siden. Viste sæ å være urinveisinfeksjon...

Æ hadde d sånn for noen uke siden. Viste sæ å være urinveisinfeksjon...

Jeg har ikke uvi ihvertfall, for har hatt det 5 ganger, og får sterke smerter av det.
Men i dag har jeg feber og kaldsvetter, så har nok en virusinfeksjon i kroppen, igjen. . :p

Jeg har ikke uvi ihvertfall, for har hatt det 5 ganger, og får sterke smerter av det.
Men i dag har jeg feber og kaldsvetter, så har nok en virusinfeksjon i kroppen, igjen. . :p

Huff. D e ikke gøy uansett... Håpe du finn ut ka som plage dæ å masse go bedring :) <3

Back
Topp