Lillelima Limaaa 12 Apr 2015 #1 Er det flere som sliter med deg? Har de siste 2dagene vert så svimmel. Sjikkelig karusell følelse og blir uvell. :-(
Er det flere som sliter med deg? Har de siste 2dagene vert så svimmel. Sjikkelig karusell følelse og blir uvell. :-(
H Høsten Glad i forumet * Fra frø til Juliblomst 2015 * Sensommerbarna 2019 12 Apr 2015 #2 Ikke noe jeg sliter med, men kan det være pga jernmangel?
Muumi mama Betatt av forumet 12 Apr 2015 #3 Jeg å har vært utrolig svimmel! Drakk masse vann + litt drue juice, det hjalp så er det viktig å husk kosttilskudd da!
Jeg å har vært utrolig svimmel! Drakk masse vann + litt drue juice, det hjalp så er det viktig å husk kosttilskudd da!
therelo85 Forumet er livet * Fra frø til Juliblomst 2015 * 12 Apr 2015 #4 Uffda Hadde en del problemer med det tidligere, men ikke nå lengre..
V Venter en liten Glad i forumet Himmelbarn 12 Apr 2015 #5 Jeg sliter også med svimmelhet. Hos meg er det lavt blodtrykk som er årsaken. Blir i tillegg fort trøtt og sliten.
Jeg sliter også med svimmelhet. Hos meg er det lavt blodtrykk som er årsaken. Blir i tillegg fort trøtt og sliten.