Svimmel? !

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Noen andre som har født som er svimmel ? Igår og idag har jeg vært veldig svimmel .. er også vært endel vondt i hode... snuppa er ei uke .. håper det går fort over ! Noe tips om hva som kan hjelpe?

Last edited:
Jeg var også mye svimmel og hadde hodepine i en drøy uke etter fødsel. Mangler jo gjerne litt blod og det kan man bli svimmel av. Hodepinen kan være så mangt, hos meg var det nok en kombinasjon av lite søvn og stive skuldre fordi jeg ikke var vant til amming og bæring :-) Pass på at du slapper av i skuldrene når du ammer hvis du gjør det, og få i deg nok mat og drikke :-) :-)

Kan det være lav blodprosent? Mange faller jo i blodprosent under graviditeten, og hvis man mister blod under fødselen kan den gå ytterligere ned. Kan testes på hurtigsjekk på legekontoret med stikk i fingeren :)

Jeg var VELDIG svimmel dagene etter fødsel. Var som om gulvet/bakken ga etter hele tiden. Fryktelig ekkelt, måtte sette meg ned flere ganger. Det ga seg heldigvis, kjenner det litt enda(åtte dager siden fødsel), men ikke på langt nær som i forrige uke. :)

Jeg var veldig svimmel etter fødsel. Fikk tatt en blodprøve for å måle jernnivået mitt før jeg dro hjem fra sykehuset. Det var veldig lavt, så måtte starte med jerntabletter. Fortsatt svimmel innimellom på kvelder og hvis jeg har fått lite søvn, men bedre enn hva jeg var:)..

Føsta no nesten 14 daga ette fødselen, at formen e grei. Har tatt jerntabelettar sio me kom heim fra sjukehuset!:) Da tar på å fø.... :P

Back
Topp