Svimmel

Aprikosblomst

Elsker forumet
Blir litt nervøs.. Er svimmel om dagene, spesielt på kveld. Flere som er småsvimle innimellom? :p

Hater å være svimmel, synes det er ubehagelig..

Har vært mye svimmel her :o lavt blodtrykk...fikk blodtrykksmåler til jul, og fant da fort ut årsaken til at jeg var så svimmel ;)

Ååh, ja det kan kanskje være det til meg også da :o

Jeg er ekstremt trett om dagene da, plutselig blitt. Så jeg spurte mannen om han trodde det var derfor, men han tror det er fordi blodvolumet har økt og blodsirkulasjonen er blitt annerledes med mer blod :) kan være logiskt, jeg aner ikke :) (han vet alt dette fordi han har lastet ned svangerskapsappen på sin tlf, hihi) :)

Jeg er ekstremt trett om dagene da, plutselig blitt. Så jeg spurte mannen om han trodde det var derfor, men han tror det er fordi blodvolumet har økt og blodsirkulasjonen er blitt annerledes med mer blod :) kan være logiskt, jeg aner ikke :) (han vet alt dette fordi han har lastet ned svangerskapsappen på sin tlf, hihi) :)

Kjekt at han engasjerer seg da:)
Ikke uvanlig med lavere blodtrykk da. Mitt raste fra 120/80 til 90/60 på et par uker :o hehe
Har også vært mye trøtt pga dette

Kjekt at han engasjerer seg da:)
Ikke uvanlig med lavere blodtrykk da. Mitt raste fra 120/80 til 90/60 på et par uker :eek: hehe
Har også vært mye trøtt pga dette

Æsj, noen måter å få det OPP på da? Hehe :)
Huff, ikke greit dette her.. Dumme blodtrykk.

Æsj, noen måter å få det OPP på da? Hehe :)
Huff, ikke greit dette her.. Dumme blodtrykk.

Drikk masse vann og spis salt ;)
Har også hjulpet meg å komme igang med trening igjen faktisk:)

Jeg er mye svimmel, sjekket det hos legen og han mente det var fordi mer blod skal pumpes rundt eller noe sånt :P var ikke noe farlig hvertfall, bare veldig ubehagelig! :)

Blodtrykket mitt er helt normalt men veldig svimmel kan ikke stå lenge :p helt normalt :)

spis lakris :) svimmelhet er en av de vanligste symptomene i graviditeten.
Bare husk å ikke spis for mye lakris :) Er visst noe i det som gravide ikke skal ha så mye av..

Jeg får oftere blodtrykksfall nå når jeg reiser meg enn før jeg ble gravid, og da må jeg bare stå i ro litt til det går over! Veldig ubehagelig :p

Bare husk å ikke spis for mye lakris :) Er visst noe i det som gravide ikke skal ha så mye av..
Ganske mye som skal til da:)
Mener det var på nidar sine hjemmesider jeg så en oversikt:)

Ganske mye som skal til da:)
Mener det var på nidar sine hjemmesider jeg så en oversikt:)
Ja, husker også det var en oversikt en eller annen plass. Kommer sikkert opp på google hvis man gidder å prøve. Men ja, det var større mengder det var snakk om :) Så jeg spiser fremdeles lakris selv, men dog ikke hver dag og hele tiden :) Når jeg tenker på det, så tror jeg det eneste jeg har kjøpt av godis i år var en smågodtpose med lakris..

Var sånn 16 pastillesker, eller 4 poser om dagen osv som var for mye, så jeg tviler på at noen i det heletatt klarer å spise så mye lakris at det blir farlig :p

:D
Var sånn 16 pastillesker, eller 4 poser om dagen osv som var for mye, så jeg tviler på at noen i det heletatt klarer å spise så mye lakris at det blir farlig :p
Aldri si aldri med gravide kvinnfolk :hilarious::p

Kan være mangel på jern/lavt hemoglonin og, vanlig med tretthet og svimmelhet da og. Du får måle blodtrykket og se hva det er først:)

Back
Topp