Svimmel..

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Er det flere som er svimle? Jeg er så grusomt svimmel hele tiden. Noen ganger verre enn andre. I perioder av dagen føles det som om jeg er superdrita. Da klarer jeg ikke å gå i rett linje engang. Verst blir det når jeg er sulten eller nettopp har spist. Så utrolig slitsomt å være sånn hele tiden..

Har vært en del svimmel, men mer før jeg fant ut at jeg er gravid. Kan fort blir svimmel når jeg reiser meg etter de mange sofaduppene..

Husker jeg var sånn sist! Dro til legen for å måle jern, men verdiene var innenfor normalen. Gikk over etter en stund da :p men er vel et typisk 1. Termin symptom :)

Har vært en del svimmel, men mer før jeg fant ut at jeg er gravid. Kan fort blir svimmel når jeg reiser meg etter de mange sofaduppene..

Ja, når jeg reiser meg, faller jeg bakover igjen. Mister helt balansen. Sofadupper er digg, da ;)

Husker jeg var sånn sist! Dro til legen for å måle jern, men verdiene var innenfor normalen. Gikk over etter en stund da :p men er vel et typisk 1. Termin symptom :)

Ja, det er kanskje det? Jeg var ikke sånn sist. Bare trøtt. Nå er jeg trøtt og svimmel. Det er nesten verre enn bare å være trøtt. :p Får vel sjekke litt verdier når jeg skal til legen. Med min flaks er det vel som vanlig "alt normalt". Fint det og, altså, bare så lite man kan gjøre når ting er normalt ;)

Ja, det er kanskje det? Jeg var ikke sånn sist. Bare trøtt. Nå er jeg trøtt og svimmel. Det er nesten verre enn bare å være trøtt. :p Får vel sjekke litt verdier når jeg skal til legen. Med min flaks er det vel som vanlig "alt normalt". Fint det og, altså, bare så lite man kan gjøre når ting er normalt ;)
Ja, det er ganske kjipt :( hvor langt er du på vei nå? :)

Merker det mest når jeg reiser meg, spesielt om jeg reiser meg fort :p har noen perioder med svimmelhet her og der ellers og,men de har ikke vært noe veldig plagsomme enda :)

Jeg er mye svimmel og i dette svangerskapet mens jeg ikke var i forrige. Tok det opp med legen og han målte litt forskjellig, blodsukker blant annet. Konklusjonen var at jeg er gravid, uten noe annen grunn til svimmelhet :-) Eneste han kunne si med sikkerhet var at det er blodtrykksfall som er årsaken når jeg reiser meg brått og er svimmel.

Jeg blir svimmel hver gang jeg reiser meg. Hvis jeg ligger på sofaen og må ut på badet så må jeg alltid stoppe ved spisebordet, holde meg fast i kanten og vente på at det går over. Går litt opp og ned mtp hvor ille det er. Noen dager kommer det kastet på meg på jobb også, da er det bare å sette seg ned.

Er det selv, men verre dersom jeg er ekstra trøtt eller sulten. Kan ikke finne på å reise meg opp fort etter å ha ligget horisontalt, da er det nesten så det går rett i gulvet...!

Nå ligger jeg på badegulvet for jeg fikk for meg å rydde på kjøkkenet.. kjente jeg ble uvel, kvalm og veldig ør i hodet. Måtte legge meg rett ned før jeg gikk i bakken. Utrolig ekkelt. Samboeren er på jobb og det er rett og slett ikke noe greit :/

Uff.. Så kjedelig at vi er så mange som opplever dette. Er helt forferdelig. Jeg er like svimmel om jeg sitter, ligger eller står. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å bli bedre heller. Men betryggende er det at vi er flere som opplever svimmelhet!

Holdt på å svime av på jobb nå... Vurderer å ringe noen og høre om de kan jobbe ett par timer så jeg kan gå hjem før. Men samtidig så går det greit når jeg sitter nede.

Jeg er på veldig svimmel, har svimet av og et par ganger. Prøver å ta det med ro, men er svimmel nesten konstant. Skal heldigvis til legen i morgen, så håper han finner ut av noe.

Back
Topp