Svimmel..

lillesnuppen

Forelsket i forumet
Føler meg så svimmel om dagene...
Jeg har lavtjern og går på høy dose jern tabl. Jeg blir nummen i hendene og svimler veldig i perioder.
Før jeg ble gravid har jeg ikke vært plaget mer svimmelhet, selv om jeg har lavt jernlager. Flere som er plaget?

Kanskje greitå holde øye på blodtrykket også?
Når vi er gravid så øker jo blodbolumet, og jeg må alltid ta ekstra jer .
blir svimmel om jeg reisee meg fort opp osv. Men prøver å ta forbåndsregler.
snakk med legen? :)

jeg slet mye med det forje gang jeg gikk gravid. Jeg besvimte mens jeg sto å ventet på toget. Falt nesten ned fra perongen rett før toget kom, heldigvis hadde jeg med meg en hel haug av venner som dro meg inn rett før jeg falt. Jeg har lite jern og må ta piller for det. Og jeg har lavt blodtrykk, så jeg må passe litt ekstra med. Hver gang jeg er hos leger, så blir de alltid litt satt ut når de måler blodtrykk, men siden det er lavt hver gang, så er det ikke noe særlig å beskymre seg over.
Er du beskymra, så dra til legen :) begynn å spis mat med mye jern eller ta piller :)

Jeg er ikke svimmel denne gang men sist graviditet slet jeg med svimmelhet. holdt på å besvime flere ganger. svimlet hver gang jeg reiste meg for fort, ble fort varm og måtte sette meg ned så jeg ikke besvimte. var ille på sommeren, det å stå i kø var værst. får håpe du ikke blir så ille:)

Har anemi. Ble svimmel før graviditeten og. Det er ei plage. Stappet i meg jern og håper at det snart hjelper :) ^^

Jeg har vært veldig svimmel den siste uka, så fikk tatt blodprøver på torsdag for å sjekke bl.a. hemoglobin og ferritin (jern). Spent på om de finner ut noe :p

Back
Topp