Svimmel

Jodlesmurf

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Er det noen andre her som kjenner noe til svimmelhet? Har vært skikkelig svimmel en hakvtimes tid na.. lurer på om andre merker noe til det samme

Er det av og til, ja :) men går fort over heldigvis

Ja, men varer bare et par sekunder når det skjer.

Syns det er kjempeekkelt og krysser fingrene for at formen er bra etter uke 12...

Veldig svimmel når jeg reiser meg, var sånn sist også. Har lavt bt til vanlig, så sikkert derfor? :)

Jeg må passe veldig på å ikke reise meg for kjapt, ellers svimler det helt for meg. I dag var jeg ganske svimmel da jeg våknet og måtte dra hjem fra jobb pga migrene. Fortsatt veldig svimmel, men mulig det er mest pga migrenen. Håper ikke det er noe som har bestemt seg for å være "fast inventar"..

Ja tror kanskje bt er lavt slik som sist... Ta det rolig. Lakris kan hjelpe mot lavt bt, men kan like gjerne være andre årsaker til svimmelheten.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Ikke akkurat svimmel, men istad spiste jeg sushi med pinner, og da skalv jeg skikkelig! Ble helt rar i hele kroppen, før jeg fikk i meg maten. Litt sånn svimmel da

Jeg er mye svimmel (er 5+1).Får det utpå dagen. Blir småkvalm i tillegg. Det er liksom konstant, merker ikke forskjell om jeg reiser meg fort slik andre her skriver. Er bare "hele" tiden med pauser inni mellom. Utrolig ekkelt. Hadde det ikke slik med min første...

Jeg er mye svimmel (er 5+1).Får det utpå dagen. Blir småkvalm i tillegg. Det er liksom konstant, merker ikke forskjell om jeg reiser meg fort slik andre her skriver. Er bare "hele" tiden med pauser inni mellom. Utrolig ekkelt. Hadde det ikke slik med min første...

Jeg har heller ikke når jeg reiser meg e.l, kommer i bølger, også når jeg ligger/sitter

Kanskje det bare er en del av kvalmen?

hele tiden:( heldigvis ulik grad..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp