Svimmel

Kvælpklein!

Elsker forumet
Jeg plages veldig med svimmelhet. Er det noen vits i å ringe legen for det? Sambo mener det. Jeg får vel ikke annen beskjed enn å ta det med ro?! Er vel ikke noe og gjøre noe med det?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Samme her, svimler for meg hver gang jeg reiser meg opp. Vet ikke om legen gjør noe.

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Jeg hadde fått det sjekka om det plager deg,noe jeg tipper det gjør.Blodtrykk og blodsukker.Passe på å drikke mye,spise jevnt og trutt,samt ta det litt sakte når du reiser deg:-)

Legen min gjorde ingenting.. lakris kan hjelp mot blodtrykksfall

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Ligger an til å få høyt blodtrykk og da er ikke lakris det beste:-(

Jeg er også mye svimmel, kombinasjon av lavt blodtrykk/blodtrykksfall og jernmangel som gjør det for meg.
Har du testet om du bør ta jerntilskudd?

Ja, kanskje det..! Ja, jeg hadde 85 i undertrykk på første kontroll. Det var det det startet med under første svangerskap også, før det gikk høyere. Slapp og gå på medisiner, men jeg ble sykmeldt pga blodtrykket sist. Men man kan ha blodtrykksfall selv om det ikke er lavt?!

ja, men kan få blodtrykksfall, men det er sjelden med blir svimmel av blodtrykksfall om man har normalt eller høyt blodtrykk.. men det er jo undertrykket de er redde for skal være for høyt.. minn har vært nede i 62 nå og var nede i 55 sist..

Jeg ble veldig svimmel og uvel noen ganger da jeg hadde høyt bt (sf). Regner med det var bt-fall.

Jeg blir svimmel nå også, regner med det er fordi jeg har lavt bt og ikke spiser eller drikker noe særlig.

Jeg er mye svimmel og har hodepine, men legen sa det kanksje var fordi jeg spiste litt lite. jeg må også begynne med jerntilskudd.
Blodtrykket mitt var fint :)

Jeg var også svimmel fra uke 12 og svimte av under stress. Fikk aldri noe klart svar på hvorfor, men jordmor målte noe lavt jernnivå i svangerskapet, så mest trolig var det jernlageret.

Back
Topp