Svimmel!

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Flere som er svimmel?
De siste dagene er det like før jeg går i bakken hvergang jeg reiser meg, og når jeg går..
Jeg er riktig nok i syden, men jeg drikker 2-3 liter vann hverdag og spiser godt.

Itillegg er puppene meeeega vonde. Hurra for ferie!! :))

*på telefonen vel :-)*

Jeg blir fort svimmel, men vet jeg har lavt blodtrykk... Har vært svimmel i begge de forrige svangerskapene også! Må bare reise seg forsiktig, og ingen veldig brå bevegelser ;)

Syden hørtes godt ut, kos deg masse videre på ferie :)

Da jeg var i uke 7 slo svimmelheten meg ut i 2 dager! Låg rett ut og kunne knapt bevege meg før et nytt anfall kom.

Ja har fått "headrush" når jeg har reist meg, aldri pleid det før. Ekstra ille når jeg har ligget ute i solen og er varm...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Jeg er supersvimmel, varierer mellom å føle at det er et blylodd i hodet som faller motsatt vei av det jeg beveger hodet, og en kule som surrer rundt og rundt inni der. Sliter særlig om morgenen når jeg skal stå opp, og hvis jeg har vært mye på beina. Holdt på å falle sammen i en butikk i dag, men fikk heldigvis satt meg ned i tide. Det er utrolig slitsomt, og skal reise til Spania, så er veldig, veldig spent på hvordan det blir i varmen....

Jeg er også en del svimmel, og deg er pga at jeg har lavt blodtrykk. Målte blodtrykket hos legen i går, og jeg hadde 100/42. Det er ganske lavt, men det er visst vanlig å synke når man er gravid ifølge legen min :)

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥

Back
Topp