Svimmel?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Vært litt småsvimmel og kvalm de siste dagene jeg.

Litt sånn når du går av Englandsbåten og føler du gynger enda. Kommer og går litt.
Merkelige greier.

Får vel se det an noen dager :) Jordmor neste uke igjen :)

Sånn hadde jeg det en periode også :( Hos meg kom det av at jeg gikk fort og så "bråstoppet" som f.eks. når jeg gikk til T-banen og satte meg ned... Ble kjempesvimmel og trodde jeg skulle besvime... Kan det være noe sånt hos deg også? Ser du er ganske langt på vei, så kanskje ikke så mye rask gange lenger? :P (på seg selv man kjenner andre :P :P )

Jeg også, var på sykehuset i går pga lite liv da. Men forklarte at jeg var mye svimmel og kvalm også, begynt å kaste opp igjen. Sa at dette ikke var noe å bekymre seg over, blodtrykket og ting presser. Ofte en beskjed om å slappe mer av nå enn før...

Huff da :( Høres ikke greit ut... Godt de beroliger deg med at det ikke er noe farlig da :) Er jo ikke så lett å slappe av heller... Jeg er sykemeldt og holder på å bli GAL av å slappe av...

Kanskje lurt. Nå har jeg nettopp vært ute å vasket bilen :p

Er litt ubehagelig, men ikke så ille at jeg må sette meg ned osv. Er jo ikke så mange ukene igjen nå, så er vel ikke helt uvanlig. Ser jo det er andre i samme "båt". Tror ikke det er blodtrykket da. Har lagt på 110/70 hele veien, og denne svimmelheten er litt mer konstant egentlig :)

Jeg var kjempe dårlig for to dager siden. Kvalm og svimmel og helt utslitt. Måtte bare legge meg å sove resten av den dagen, da gikk det over. Kroppen har jo mye å jobbe med...

-- tasting fra mobil --

Kanskje lurt. Nå har jeg nettopp vært ute å vasket bilen :p

Er litt ubehagelig, men ikke så ille at jeg må sette meg ned osv. Er jo ikke så mange ukene igjen nå, så er vel ikke helt uvanlig. Ser jo det er andre i samme "båt". Tror ikke det er blodtrykket da. Har lagt på 110/70 hele veien, og denne svimmelheten er litt mer konstant egentlig :)

Haha!! Godt å høre det ikke bare er jeg som "slapper av"! :p

Nei, virker ikke som det er BT her heller! Har måler hjemme og jeg har målt når jeg er svimlest (hehe :P ) og da er det helt fint :P Sikkert bare kroppen som jobber litt hardt :) Er jo ikke lenge igjen som du sier :D

Back
Topp