Svimmel

Grisaiboka

Glad i forumet
Er det fler enn meg som er svimmel eller?
hver gang jeg rører på meg føler jeg at verden snurrer litt for fort rundt, og blir skrekkelig uvel. Vil ikke si jeg er direkte kvalm, men føler at hele ballansesystemet har sluttet å jobbe med resten av kroppen min :S

Uff, det høres ikke noe særlig ut :-( har ikke vært det selv og håper jeg slipper for det hørs veldig slitsomt ut! God bedring!

Kan høres ut som om du har lavt blodtrykk. Er helt normalt å få under svangerskap, men hadde jeg vært deg ville jeg tatt meg en tur til legen å fått målt det sånn at du vet!

men er det vanlig å ha når man er så tidlig som seks uker?

Ok, da får legen måle mitt blodtrykk imorgen :)
Tusen takk :)

Jeg merker det i blant hvis jeg reiser meg for fort opp.

Har vært det bittelitt nå, og det er faktisk en av de tingene jeg gruer meg mest til med svangerskapet nå. Sist så besvimte jeg overalt, og spesielt på bussen..

Merker jeg blir skikkelig svimmel og uvel hvis jeg stresser mye, og hvis jeg ikke spiser med jevne mellomrom.
Vet ikke om det er graviditeten eller wihplashen som gjør det, evt. begge deler kanskje..

Jeg sliter også med dette og det var det første tegnet jeg tolket som graviditet før positiv test. Slet mye med svimmelhet og blodtrykksfall med storebror,håper ikke det blir like ille denne gangen :)

Var mye svimmel og besvimte ett par ganger i mitt forrige svangerskap. Har ikke merket til det nå. Håper virkelig jeg slipper det denne gangen!

Slipper nok ikke unna. Allerede blitt svimmel..F***!!!

Etter jeg begynte å ta jern tabletter er noe bedre men ikke helt borte men fornøyd :-)

Back
Topp