svimmel

once more

Elsker forumet
Mailykke <3
er det noen av dere som er litt svimmel innimellom?
Jeg har lest at det er en graviditetstegn, og jeg spiser ikke særlig mye, men jeg har hatt
det siden jeg er gravid, og det føler litt rar......
har det også når jeg ligger i senga.

blir svimmel i ny og ne. men ikke sånn veldig ofte lenger var mere for 3-4 uker siden da jeg var 4 uker på vei =) blitt litt mindre med tiden, sliter mere med at det trykker litt i hode =/

Jeg er endel svimmel for tida, var det i forrige sv.skap også. Til tider er det nesten så jeg lurer på om det er trygt at jeg kjører bil!?

MittAndre <3 skrev:
Jeg er endel svimmel for tida, var det i forrige sv.skap også. Til tider er det nesten så jeg lurer på om det er trygt at jeg kjører bil!?

Det er det jeg lurer på og! Skal kjøre 4 timer til Stjørdal i morgen, heldighvis med noen sammen. Det er bare i hodet mitt, og det er en veldig rar følelse......

Det syns jeg hørtes veldig langt ut! Du kommer jo til og bli kjempesliten også, og da blir du kanskje mer svimmel? Kan ikke den du drar sammen med kjøre da? Eller vet ikke vedkommende at du er gravid?

MittAndre <3 skrev:
Det syns jeg hørtes veldig langt ut! Du kommer jo til og bli kjempesliten også, og da blir du kanskje mer svimmel? Kan ikke den du drar sammen med kjøre da? Eller vet ikke vedkommende at du er gravid?

jo, heldigvis er det ei vennine som skal være med meg på sangkurs da en kollega sa at hun ikke skulle i vei mer!
jeg VIL absolut på kurset, er med peder karlsson fra >The Real Group! og 2 kurs til, og måtte da egentlig kjøre alene. Men plassen var betalt så fikk lov å ta med ei sangvennine, og hun vet at jeg er gravid. Skal bare si at det ikke føles trygd hele tiden, og at hun må kjøre mesteparten.
Men lurer på om det er noe vi kan gjøre mot svimmelhet?
Må si at jeg sover dårlig og står opp mellom 6 og 7 hver dag.....

Har du sjekket blodtrykket ditt?
Jeg kan ha litt lavt blodtrykk til tider, og det gjør at jeg føler meg svimmel og kvalm. Ikke så mye å gjøre med det, men ta det med ro, reis deg opp sakte, ikke brå bevegelser etc.
Håper det går over. God bedring til deg :)

Jernmangel kan føre til svimmelhet og det er mange gravide som trenger jerntilskudd. Jeg ville ringt legen for en blodprøve sånn at de kan sjekke nivået.. :) Eller spis litt ekstra brokkoli, leverpostei, havregryn etc.. ;) Lykke til på kurs, hørtes gøy ut! :D

er visst ikke unormalt å bli svimmel spes. når man ligger på  ryggen har jeg lest... jeg er svimmel selv jeg

Back
Topp