svimmel

11Giggs

Forumet er livet
Marsboerne2017
Jeg har som sagt vært svimmel og uvel etter jeg begynte på sprøytene.
Nå i dag så svaier verden. [&:] Føler meg jo rett og slett gravid pga denen svimmelhetme, kvalme, og uvel-heten. Iallefall slik jeg minns det da jeg gikk med gutten min.
Hva er tegn på overstimulering?
*blir så bekymret*

overstimulering kan vel ha mange symptomer, men du har ikek gått på sprøyter lenge nok vil jeg tro, men vet jo ikke. Jeg syns du skal ringe inn på sykehuset og høre med dem jeg for det skal ikek være så voldsomt som dette.

Dersom du er bekymret synes jeg at du skal ringe til klinikken å høre med dem.
Det er mye bedre å ringe dem en gang for mye, enn å sitte hjemme å være engstelig for hva det kan være[;)]

Ta en tlf du, så får du vite hvordan det ligger an[;)]

Lykke til.

Takk jenter [:)]

jeg sendte mail til de nå. Og skal ringe de opp når tlf tiden er åpen igjen [:)]

Da har jeg pratet med de.

De hadde ikke så veldig mye svar siden det ikke var en vanlig bivirkning av Puregon. Men om jeg var like svimmel og uvel på mandag så kunne jeg evt komme inn til kontroll da i stedenfor tirsdag.

æsj... ikke noe særlig å gå rundt å være svimmel![&:]
håper klinikken har rett og at det ikke er noe annett enn vanlig bivirkninger![;)]

god bedring og lykke til [:)]

ORIGINAL: Essmeralda

æsj... ikke noe særlig å gå rundt å være svimmel![&:]
håper klinikken har rett og at det ikke er noe annett enn vanlig bivirkninger![;)]

god bedring og lykke til [:)]

sign[:)]

Idag har jeg ikke vært svimmel eller kvalm. Hadde nok bare pushet meg selv litt for hardt på jobben.
Ikke har jeg gjort stort i dag heller. Bare nyti lørdagen [:D]

Back
Topp