Svimmel...

Theas*mamma

Glad i forumet
Jeg har blitt så utrolig svimmel nå.. går skikkelig rundt for meg av og til. Har målt blodtrykket og det er normalt.. Er kvalm også da, men drikker og spiser greit. Var kvalm sist å, men ikke vært svimmel før. Ubehagelig.

Noen andre som sliter med det?

Æsj da.. ikke no bra!!! Jeg var veldig svimmel.. men så begynte jeg å ta denne "gravidpakka" fra Lifeline.. da gikk det over! Så tror jeg manglet noe vesentlig..

God Bedring!![:)]

Jeg har sliti med svimmelhet alle sv.skapene, men det er mest om det er lenge siden jeg har spist.. Første sv.skapet besvimte jeg mens jeg sto i kø[X(]

Jeg er ganske svimmel nå, men det er mest pga jeg har kuttet ut antidepressivaen for brått..

Svimmelhet er normalt i denne tiden. BT vil ofte synke og en føler seg svimmel da en gjør bråe bevegelser eller reiser seg raskt opp. Jeg har et lavt BT til vanlig, da jeg er gravid synker det ennå litt. Ingen fare for fostere men veldig ubehagelig, jeg har veldig lett for å besvime da jeg gikk gravid sist så var ofte på legekontroll forje gang.

Kommer ikke når jeg reiser meg opp eller sånne ting. Er der egentlig konstant.. og jeg har som sagt ikke lavt BT.
Av og til føler jeg att nå besvimer jeg, men skjer heldigvis ikke!

ORIGINAL: Theas*mamma

Kommer ikke når jeg reiser meg opp eller sånne ting. Er der egentlig konstant.. og jeg har som sagt ikke lavt BT.
Av og til føler jeg att nå besvimer jeg, men skjer heldigvis ikke!

Blodtrykket sjekkes jo kun en gang hos legen. Så om du har svingninger når du er hjemme, vil jo ikke det fanges opp hos legen normalt. Men ja, det er normalt med svimmelhet. Jeg er kjempesvimmel, og enten er det blodtrykksfall eller blodsukkerfall her... så knasker litt druesukker også fra tid til annen for å få det opp og drikker myyye vann.

Har ikke vært hos legen enda.. Jobber på sykehus så har målt det der når jeg har kjent meg veldig svimmel.. og da er det normalt!

Må nok bare slite med det da!

ORIGINAL: Theas*mamma

Har ikke vært hos legen enda.. Jobber på sykehus så har målt det der når jeg har kjent meg veldig svimmel.. og da er det normalt!

Må nok bare slite med det da!

ja.... da må du nok det ja[&:]
men prøv å spis litt sukker eller så når du blir svimmel

Jeg og blir svimmel til tider. Og da er jeg som regel kjempe kvalm også. Var det i natt og det var skikkelig ubehagelig. Trodde jeg seriøst sku dø[8D] 

ja er litt svimmel når jeg reiser meg opp innimellom, vært skikkelig ille i dag. så ille at jeg må sette meg ned og blir kjempekvalm. men bedre nå på ettermiddagen.. prøver å drikke mye vann men...

Jeg var også svimmel i begynnelsen. Jeg besvimte faktisk en gang i sommer i Hellas, men det var kanskje fordi jeg var dehydrert. Jeg går også på Lifeline nå, har nesten tatt en hel pakke. Jeg er mindre svimmel nå enn helt i begynnelsen.

svimmel er mitt navn føler jeg! men mitt bt er også fint (måler når jeg føle rmeg som værst på jobb).... så jeg vet ikke hva d er... men jeg begynte på disse GRAVID fra lifeline idag så jeg ser dere sier hjelper lit! kanskje d hjelper meg også! :)

Jeg tar folat, jerntabletter og omega 3 (ikke den gravidpakka da).. men siden det er flere som har det sånn så er det sikkert ikke noe farlig!

Utrolig hva en skal gjennom.. mens gutta slipper unna med det som er morsomt.. [8D]

Back
Topp