Svimmel....tips?

P.I.J

Elsker forumet
Junibarna 2015
Er svimmel hele tiden..sist før sa så fikk jeg beskjed om å sitte å slappe av litt på jobb når det pågikk som verst,men ikke lett når man har full jobb:( blir så sliten. Noen som har det likedan?

Ingen?:(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er svimmel nesten hver gang jeg reiser meg. Skal til legen i morgen på første svangerskapskontroll. Tenkte å høre om dette da :)

Var en del svimmel for en uke eller to siden. Nå kommer det bare hvis jeg reiser meg fort opp og slikt. Det tipset jeg fikk var å drikke mye (4 liter vann om dagen), og å drikke Farris. Vet ikke om det er det som har hjulpet for min del, men er bedre nå ihvertfall. Hos meg skyldtes det lavt blodtrykk, kanskje du også har det?

Var lavt blodtrykk hos meg og. Fikk ingen tips eller triks for å bedre det..

Tror det kan være lavt blodtrykk,men prøver å drikke mer vann og håpe det hjelper...så vidt at jeg overlever en dag på jobb..må holde meg fast på slutten av dagen..

Du får sjekke blodtrykket og blodverdien din, om det er så ille så bør du kanskje ha deg en sykemelding. Å reise seg opp sakte, ikke gjøre brå bevegelser, drikke mye og evt ta jern tilskudd om det er lav hb. Men er det så ille at du må hilde deg fast ville jeg tatt kontakt med legen. (Kan være krystallsyken også).

Du får sjekke blodtrykket og blodverdien din, om det er så ille så bør du kanskje ha deg en sykemelding. Å reise seg opp sakte, ikke gjøre brå bevegelser, drikke mye og evt ta jern tilskudd om det er lav hb. Men er det så ille at du må hilde deg fast ville jeg tatt kontakt med legen. (Kan være krystallsyken også).

Ja,bestilte time så skal til legen på tirsdag..håper på det beste:)

Da blei det ingen svar på hvorfor jeg er så svimmel..sykemeldt 40% i tre uker..håper på at det kan hjelpe på..bare å vente på svar på alle prøvene :-)

Back
Topp