Svimmel, svimmel og mer svimmel.

mamma87 og gullguttan

Glad i forumet
I dag går det litt rundt for meg. Har av og på med slike dager! 
På mandag skal jeg til ultralyd :) 9 uker da! 

mamma87 og gullguttan skrev:

Usj, slitsomt med den svimmelheten. Håper det går over snart:) Lykke til på UL:)

Du er ikke den eneste, hver gang jeg reiser meg føles det ut som jeg skal besvime.. ekkelt :P

Svimler litt for meg innimellom å. Huff og huff!

Lykke til på ultralyd!

Samme her =/ Lykke til på ul =) Er så godt å få se det lille knøttet =)

Sommerfugl79 skrev:

Usj, slitsomt med den svimmelheten. Håper det går over snart:) Lykke til på UL:)

Ja. Tusen takk for det:) Har stemt på bildet ditt - Lykke til :)   Ser også på noen av innleggene dine att du ikke har det så lett for tiden. Har lest innleggene, men vet ikke helt hva jeg skal skrive, men råder deg til å følge hjerte ditt. Alt ordner seg til slutt. Det viktigste er att du ikke lar andre bestemme for deg! Men kan tenke meg att det ikke er så lett. Men klart det er lett for meg å skrive dette som ikke har vært i en slik situasjon selv. Lykke til! Stor klem 

Sommerfugl79 skrev:

Ja. Tusen takk for det:) Har stemt på bildet ditt - Lykke til :)   Ser også på noen av innleggene dine att du ikke har det så lett for tiden. Har lest innleggene, men vet ikke helt hva jeg skal skrive, men råder deg til å føle hjerte ditt. Alt ordner seg til slutt. Det viktigste er att du ikke lar andre bestemme for deg! Men kan tenke meg att det ikke er så lett. Men klart det er lett for meg å skrive dette som ikke har vært i en slik situasjon selv. Lykke til! Stor klem 

ja den er ikke så kjekk denne svimmelheten... 

~Heffalumpen~ skrev:
Svimler litt for meg innimellom å. Huff og huff!

Lykke til på ultralyd!

tusen takk :) 

Sissi09 skrev:
Samme her =/ Lykke til på ul =) Er så godt å få se det lille knøttet =)

tusen takk :) ja gleder meg.. gruer meg også...

Back
Topp