Hei!
Så godt å være en del av et lite samfunn i denne litt utrygge tiden
.
Før jeg ble gravid var jeg aktiv 2-3 ganger per uke, men full jobb og kvalme har gjort til at jeg er fornøyd med tur/r jobb ( ca. 20 min hver vei).
Jeg har de siste dagene slitt med å klare gå hjem fra jobb. Jeg har vært konstant kvalm fra slutten av uke 4 (er nå i uke 6). Men de siste dagene når jeg har gått hjem har jeg vært svært tungpustet, følelse av å besvime og hatt litt synsforstyrrelser. Det svartner litt, og jeg må ta en rask pause.
Ønsker bare å vite om det er flere som hatt noe med syn, tung pust og følelse av å besvime.
Så godt å være en del av et lite samfunn i denne litt utrygge tiden
.Før jeg ble gravid var jeg aktiv 2-3 ganger per uke, men full jobb og kvalme har gjort til at jeg er fornøyd med tur/r jobb ( ca. 20 min hver vei).
Jeg har de siste dagene slitt med å klare gå hjem fra jobb. Jeg har vært konstant kvalm fra slutten av uke 4 (er nå i uke 6). Men de siste dagene når jeg har gått hjem har jeg vært svært tungpustet, følelse av å besvime og hatt litt synsforstyrrelser. Det svartner litt, og jeg må ta en rask pause.
Ønsker bare å vite om det er flere som hatt noe med syn, tung pust og følelse av å besvime.

blir også svimmel til tider, gjerne sammen med hodeverk når jeg reiser meg brått
. Det høres ikke ut som jeg er unik, og takk for det
. Snart hvilepuls igjen nå .