Svimmel og magesmerter...

malone

Gift med forumet
Vært i helt merkelig form i dag. Smerter høyt opp i magen, rett under mellomgulvet. Tenkte først at det kanskje var sure oppstøt (aldri hatt det før), hørt det kan være ganske vondt, men da kjenner man det vel oppover til halsen også. Smertene kommer takvis, varer bare 10-20 sek... men er veldig vondt. Vært så svimmel hele dagen også, må sette meg ned hele tiden. Tatt BT, hb, og urin prøve- BT og hb bedre enn på lenge, 1+ på protein, men det er jo ikke rare greiene.

Noen som har hatt noe av det samme?

Nei, jeg hadde det rundt uke 18 sist, men de fant ut lite

Jeg har innimellom lavt BT, som gjør meg svimmel og uvel..

God bedring

Sure oppstøt? Det er vel ikke vondt... Er mer ekkelt.. Kanskje du mener halsbrann? Det kan være ganske vondt, og kjennes ut som det brenner i halsen pga magesyre. Men kan også kjennes lenger nede.

En annen ting jeg kom til å tenke på er at noene ganger hvis jeg får luft i magen, setter det seg sinnsykt høyt oppe, sånn at det kjennes ut som brystsmerter. Aner ikke hvordan det er mulig, men da hjelper det å legge seg ned faktisk.

God bedring uansett hva det er!

Er vel bare noe som følger med, hadde så enkelt og greit svangerskap sist og etter blødningen forrige uke så blir jeg litt stressa.

Går vel over, får slenge beina høyt og slappe av.

Det første jeg tenkte var luftsmerter/kolikk... Magetrøbbel kan gi kvalme også!

Back
Topp