Svimmel og engstelig

Sukkersøt12

Første møte med forumet
Er i uke 27. Var innom butikken tidligere i dag vart svimmel og kjente jeg ville besvime, gikk ut av butikken og satt meg ned på huk for og se om jeg vart kvitt det, det gikk litt bedre når jeg satt på huk men kom tilbake når jeg gikk opp for og sette meg ned på stol. Ringt til legekontoret, fikk time i morgen. Så får vent og se da. Er redd for og rammel og skad lille i magen, lille i magen er heldigvis like aktiv selv om mamma blir litt svimmel:Heartred
Har gått rundt og hatt vondt i hode i dag. Tidligere har jeg sett hvite stjerner, stort sett hver dag som har prikket fremfor synet mitt, men har ikke hatt vondt i hode av den grunn. Har blitt svimmel flere ganger på arbeid, f.eks når jeg skulle ta på pasienten støttestrømper, røyste meg opp etter og ha tatt på støttestrømpene, kjente da pulsen jobbet godt samt jeg vart klam og svimmel, men ikke så svimmel som i dag. Skjedde også en gang jeg var inne på et pasient rom for hjelpe, kjente jeg vart sikkelig klam over hele kroppen og svimmel, det gikk også over til slutt.

Var det dumt av meg og ringe til legekontoret? Er bare redd for at jeg plutselig skal besvime, er det flere enn meg som har det sånn?:sorry:

Kan ikke dette være tegn på svangerskapsforgiftning? Ikke for å skremme deg altså! Synes godt du kan ta en tlf til føden å fortelle hvordan du har det.
Kan også være blodtrykksfall, det er jo ikke så uvanlig!

Sliter med det samme selv. Men både urin og blodtrykk er fint, har slått med til ro med at det sikkert er sånn blodtrykksfall jeg da. Men skal ta det opp med JM igjen neste gang jeg skal dit :)

Syns det høres ut som blodtrykksfall, men sikkert lurt å få testet for svangerskapsforgiftig for å utelukke det. Drikker du nok? Jeg får vondt i hodet hvis jeg ikke får nok drikke :)

Lurt å sjekke, men høres ut som blodtrykksfall.

Det har jeg også, besvimt har jeg også gjort en gang, men rolig og uten fare for å skade den lille, jeg hadde satt meg før jeg svimte av og ble lagt på gulvet av en kollega, så ingen fare.

Men legen er lurt, i tilfelle det er høyt i stedet for lavt.

Takk for svar jenter❤️

Blodtrykket har vært fint de gangene jeg har tatt BT, urinen er fin den å☺️ kan hend at jeg har hatt illebefinnende med blodtrykksfall. Får nokk bare vent til i morgen og hør hva legen sier..
Drakk lite tidlig i svangerskapet pga kvalme og oppkast, men nå går det meste ned:happy119
Huff er godt og hør at man ikke er alene om det og ikke dumt av meg og ta kontakt med legen, men vi skulle ha vært foruten svimmelheten og besvimelse..

Takk for svar jenter❤️

Blodtrykket har vært fint de gangene jeg har tatt BT, urinen er fin den å☺️ kan hend at jeg har hatt illebefinnende med blodtrykksfall. Får nokk bare vent til i morgen og hør hva legen sier..
Drakk lite tidlig i svangerskapet pga kvalme og oppkast, men nå går det meste ned:happy119
Huff er godt og hør at man ikke er alene om det og ikke dumt av meg og ta kontakt med legen, men vi skulle ha vært foruten svimmelheten og besvimelse..
Hvordan gikk det hos legen?

Håper det gikk bra hos legen i dag :) Jeg har det også slik som du beskriver, men har målt blodtrykket noen ganger på det verste, og da har det vist seg å bare være det som er fryktelig lavt. Håper det er det samme hos deg.

Back
Topp