Svimmel.. :-o

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
Står på jobb og er veeeeldig svimmel i planeten!:-o flere som opplever dette?!..:-o fant meg et eple, men svimler med en gang jeg må legge det fra meg og ta kassen... Dette kan bli en laaang kveld kjenner jeg...:-o :-P

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Huff da jeg var mye svimmel i ukene 4-6...i tillegg hodevondt.. hadde et blodtrykksfall i uke 4 eller 5...husker ikke helt! Sørg for å drikke nok. Alltid ha litt å knaske på. Var såpass ille for meg at jeg lå å spiste mat.klarte ikke å sitte oppreist.å jeg sov omtrent hele tiden så fikk ikke i meg nok mat. Håpe du slipper alt dette.så det går over fort for deg ☺

Huff da jeg var mye svimmel i ukene 4-6...i tillegg hodevondt.. hadde et blodtrykksfall i uke 4 eller 5...husker ikke helt! Sørg for å drikke nok. Alltid ha litt å knaske på. Var såpass ille for meg at jeg lå å spiste mat.klarte ikke å sitte oppreist.å jeg sov omtrent hele tiden så fikk ikke i meg nok mat. Håpe du slipper alt dette.så det går over fort for deg ☺

Jaiks! Det hørtes voldsomt ut.. Håper du er fri for det nå vertfall! :) Jeg var hos legen i dag og hun sa blodtrykket var fint.. Vet jernlageret mitt har vært lavt tidligere men har ikke opplevd slik svimmelhet før.
Satser på det ikke fortsetter! :o

Fikk gubben til å komme opp med knekkebrød og nonstop, så det kom seg litt nå!;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Ble bedre da jeg bikket over på uke 7 ☺ blodtrykket mitt skal være på normalen. Jeg har begynt å ta jerntab igjen. For er ikke kvalm lenger.

Bra du får i deg litt mat og noe sukkerholdig

Back
Topp