svimmel igjen jeg!

I uke 20/21 var jeg så svimmel i en uke i strekk.legen sa det var øresten.! Det var som å kjøre karusell hver dag...nå de siste dagene har litt av svimmelheten kommet tilbake...men tror det ikke er øresten denne gangen..håper ikke det!!! Flere som sliter med svimmelhet av en eller annen grunn?

jeg har vært sykemeldt for svimmelhet og kvalme i 5 uker, og blir sykemeldt frem til permisjon. Jeg svimer av pga blodtrykksfall og idag toppet det seg ved at jeg svimte av på do, alene hjemme, og slo hodet i dobøtta. Våknet forfjamsa og skjønte fint lite, selvom jeg fikk et forvarsel på at jeg kom til å svime av, var det lite jeg fikk gjort siden jeg satt på do. Gråt veldig fordi jeg var redd for jenta i magen, men etter 20 min tid så merket jeg liv, takk og pris <3 mannen hadde akkurat kommet seg på jobb, men kom hjem for å passe på meg <3 aldri vært så redd i hele mitt liv. De andre gangene jeg har besvimt har vært i sittende tilstand hvor jeg har fått lagt meg ned uten skade, men første gang jeg har slått meg. Så med unntak av vondt i hodet gikk det heldigvis bra.. :) jeg er 31+6.

Huff så skummelt og ubehagelig:( godt alt gikk bra.. med deg og bebisen :) jeg hadde blodtrykksfall i uke 4... jeg svimte ikke av. Men var ikke langt unna.trodde faktisk at jeg skulle dø. Var så fælt.. bt mitt er fint. Sjekket seinest tirsdag sist uke. Skal til jordmor nå på fredag. Er litt sånn karusell svimmel. Det minner meg litt om da jeg hadde øresten. Bare ikke så voldsomt denne gangen. o_O

Back
Topp