Svimmel i uke 6

Gtownmamma

Andre møte med forumet
Det slo inn for fult i går og nå er jeg så svimmel at jeg har måtte vært hjemme fra jobb i dag! Venter på at legen skal ringe, men kjenner jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre videre. Kan jo ikke gå på jobb sånn det er nå, men på en annen måte virker det for dumt å be om sykemelding! Flere som sliter med det samme?

Er en ekkel følelse. Jeg blir bare veldig svimmel hvis jeg reiser meg for fort opp. Må være tøft hvis du føler deg svimmel nesten hele tiden.

Jeg slet med akkurat det samme,viste seg at det var pga lavt blodtrykk. Ga seg i uke 8 tror jeg det var ❤️ veldig ekkelt!

Jeg var hos jordmor i dag og hun forklarte også svinnelheten med lavt blodtrykk. Har det ikke så ille som deg da. Merker det mest når jeg reiser meg. Ble anbefalt å drikke rikelig med vann.

Jeg er også svimmel, litt hele tiden. Er nok pga lavt blodtrykk. Ikke så mye annet å gjøre enn å drikke mye vann og ikke bli for varm. Fikk et tips om å spise lakris også, men stoler ikke så mye på det ;)

Jeg er også svimmel, litt hele tiden. Er nok pga lavt blodtrykk. Ikke så mye annet å gjøre enn å drikke mye vann og ikke bli for varm. Fikk et tips om å spise lakris også, men stoler ikke så mye på det ;)
Oi, det rådet kunne jeg tenkt meg å prøve *lakrisoman* :D

Er også svinmel er straks i uke 7 :)
Men er ikke sånn intens svimmel , men svimmel ja :/ ekkelt.

Store mengder lakris kan gi høyt blodtrykk, så det er absolutt noe i det :) På enkelte pakker står det advarsel om at gravide må være forsiktige, men dette er rettet mot de med høyt blodtrykk.

Back
Topp