Svikt av sjukehus *link*

Zera

Forumet er livet
Er bare så grusomt at et sykehus kan overse klare tegn på misshandling, sende et barn hjem, og resultatet er at ungen blir drept SAMME dag ! ! ! [:(]

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10014023

Skjønner ikke de menneskene som kan finne på å være så slemme med en liten baby [:(][:(] 

ORIGINAL: BølleBella

Skjønner ikke de menneskene som kan finne på å være så slemme med en liten baby [:(][:(] 

[:(][:(]

ORIGINAL: Greven av gral

Ja, det er tragisk at sykehuset kan ta så feil. Men samtidig så burde noen andre ta ansvar her også[:)]

Hvem da??? Er jo sykehuset sitt ansvar å ta tak i slike ti g, de har gjort en slett jobb med undersøkelsene på denne lille gutten!!!

Han døde av blandt annet et ukes gammelt brudd i hodeskallen - hvordan har mora unngått å legge merke til det i en uke?

Det er mye som kunne vært gjort annerledes i denne saken - og andre barnemishandlingssaker.

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: Greven av gral

Ja, det er tragisk at sykehuset kan ta så feil. Men samtidig så burde noen andre ta ansvar her også[:)]

Hvem da??? Er jo sykehuset sitt ansvar å ta tak i slike ti g, de har gjort en slett jobb med undersøkelsene på denne lille gutten!!!

Jeg mener at mor har et ansvar her, i forhold til at stefar gjentatte ganger har misshandlet gutten.

ORIGINAL: Lilletrampepus

Han døde av blandt annet et ukes gammelt brudd i hodeskallen - hvordan har mora unngått å legge merke til det i en uke?

Det er mye som kunne vært gjort annerledes i denne saken - og andre barnemishandlingssaker.

ja,det moren sa om den dagen hun fann ungen død er ALT for tynn...
det står jo at de hadde problem med å få kontakt med ungen osv, så at moren ikke viste at stefaren misshandlet ungen tror jeg faktisk ikke noe på!

ORIGINAL: Zera

det står jo at de hadde problem med å få kontakt med ungen osv, så at moren ikke viste at stefaren misshandlet ungen tror jeg faktisk ikke noe på!

Med mindre det er sagt for å redde sitt eget skinn..
Har veldig liten tro på at mor ikke visste om dette på forhånd, for som mor så reagerer man som regel på hvis barnet endrer oppførsel, blir sløv etc. Et brudd i hodeskallen gjør nok sabla vondt, og mor burde ha sett og reagert på dette tidligere enn en uke etter bruddet var påført...

ORIGINAL: Zera

Det er ikke første gang mor er i media ang denne saken. Og jeg forstår at den er vondt og vanskelig. JA, sykehuset har driti seg ut. Men samtidig så er det vår jobb, som foreldre å beskytte barna våre. Derfor mener jeg at det blir feil å plassere skyld alle andre steder. Noe må man ta inn over seg selv også.

Grusomt,kjente en tåre når eg såg det på nyhetene i går:(
Voksne folk som banker små uskyldige unger,Blir så FORBANNA!!!!!

Back
Topp