Svigermor

Malla89

Finner glede i forumet
Desemberglede 2015
Har forholdet til svigermor blitt bedre etter at barna kom? Her syns jeg i grunn forholdet har endra seg. Men merker jeg kan bli fortere irritert på ho også :P

Forholdet mellom oss er vel likt, men så har vi alltid hatt et veldig bra forhold da :D

Hadde heldigvis et godt forhold til henne fra før og det gjør det enklere å håndtere henne nå når hun gjerne vil ha et ord med i laget :p Hun glemmer at det er over 20år siden hun sist hadde småbarn!

Forholdet er helt likt som det var før:)

Har aldri fått noe kjempe god kontakt med svigermor da hun sjelden har vært med på besøk uten om bursdager osv, da det er veldig mange andre tilstede også. Svigerfar derimot løper ned dørene våre til tider :P

Har litt vanskeligheter med at spes svigermor nå skal blande seg veldig og vet best ( soving på eget rom, mat, amming osv) og da med tanke på at min samboer er hennes yngste på 35 år så har mye endret seg!! Men hører på hva hun sier og prøver å la det gå inn det ene øret og ut det andre ;)

Får besøk av henne nå til sommeren. Blir spennende å se om ting vil føles det samme mellom oss nå som jeg har fått snupp. Har en følelse på at hun kommer til å "blande" seg veldig med alt.. Håper jeg tar feil!

Back
Topp