Svigermor..

Har et godt forhold. Jobber sammen med svigermor, men heldigvis på en annen avd :) ( var tidligere sjefen min)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Svigermor er min beste venninne!! Så heldig er jeg:D Vi har jentekvelder med film og godteri, overnattinger, gå turer, shopper sammen, drar ut og spiser. Ja vi kam gjør alt. Hun er en super farmor også:)

helt greit forhold, har blitt bedre :) men som tidligere nevnt koselig når ho er her men er deilig når ho reiser igjenn :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Svigermor er min beste venninne!! Så heldig er jeg:D Vi har jentekvelder med film og godteri, overnattinger, gå turer, shopper sammen, drar ut og spiser. Ja vi kam gjør alt. Hun er en super farmor også:)
Slik skulle jeg ønske jeg og min svigermor hadde det. Så heldig du er :)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Har ett godt forhold til svigermor :)

Men jeg merker jo etter noen dager sammen, at det er kulturkræsj. :P Evnt en generasjonskræsj. Hun var hippie på 60 og 70tallet.

Litt klinsj kan det jo bli, fordi hun er temmelig nervøs av seg på ting hvor jeg har et annet syn (enten strengt andre veien, eller avslappet), og enkelte ting som jeg bryr meg mye om er hun avslappet på (f.eks. bilsikring). Hun respekterer som regel ting jeg sier som er regler, men hun duller mye med vesla på ting jeg mener er totalt unødvendig. Hun blander seg også mye når det gjelder sambo og hans helse, noe som kan irritere meg grenseløst, for sambo kan være klassisk tøffelhelt i forhold til det.

Men når det er sagt, så er hun helt fantastisk, hjelper til med alt hvor hun kan, og hun er slik at jeg og hun går godt overens når vi bare kan være "to voksne" og ikke farmor og mamma. :p

Har et overfladisk forhold til min svigermor. Og det har jeg kun fordi jeg hater konflikter. Hun fortjener det egentlig ikke.

Har et godt forhold til hele svigerfamilien utenom svigerfar, ikke at vi har et dårlig forhold, men jeg liker han ikke. Overflatisk sett er alt ok :p

Hadde synes det var slitsomt med besøk lenge uansett hvem i svigerfamilien det var :p

De bor oppi gata, ca 5min kjøretur unna. Er helt ok, ikke helt min type folk. Men ingen er like :-p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Slik skulle jeg ønske jeg og min svigermor hadde det. Så heldig du er :)

Er veldig heldig ja, vi snakker sammen hver dag. Er nok ikke så normalt kanskje, men vi er helt like. Og hun er jo ganske ung, jeg er 27 og hun 45 så:) håper du har et ok forhold til din i det minste!:) værste må være å ha det som mange her sier

Har verdens beste svigermor :)! Hun er så trivelig og ålreit å snakke med! Kan jo prate om alt med henne :)
Nå bor ikke hun og svigerfar sammen, men svigerfar er også veldig hyggelig og har god kontakt der og :) kanskje ikke alltid så pratsom, men trivelig :)!

Kunne ikke hatt det bedre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har et godt forhold- aller mest fordi vi begge er innstilt på at det skal vi ha. Er mye jeg kunne klagd på om jeg ville, og hun har nok like mange klager over meg.

Jeg tror det (med de aller fleste, finnes unntak..) handler om hva man gjør det til selv, i mellommenneskelige relasjoner. Relasjonen jente(dame) og svigermor, kan lett bli vanskelig, jeg kan jo bare tenke meg hvordan det vil føles med mine egne sønner. Her "investerer" vi alt i dem og deres liv, vil påvirke dem til å ta det vi mener er riktige valg. En dag kan de komme hjem med ei jente som mener noe annet, som har andre verdier, som tar egne valg. Ikke minst: hun tar gjerne sine valg i samråd med sine foreldre og min sønn er enig med henne. Det vil være vanskelig, uansett hvem hun er og hvordan hun er. Og jeg er like innstilt på at jeg skal gjøre mitt da, som jeg er nå med min egen svigermor.

Jeg har verdens mest stakkarslige svigerforeldre! Blir gal av alt mas! De har gått fra hverandre, og spesielt svigermor ringer for alt!! Vil ikke skifte dekk selv, kan ikke måke snø selv, kan ikke montere/demontere ting selv, klarer ikke fikse internettet, klarer ikke sette opp nye pcn sin... Og lista er LANG! Jeg er så utrolig lei av at kjæresten sitter på telefonen med hu, kaste bort masse timer hos hu, bare fordi hu ikke tror hu klarer/ ikke gidder å prøve!
Heldigvis er ikke svigerfar like ille, men han er veldig u-teknisk, men elsker å kjøpe seg nye tv'er, dataer, ipader, printere osv! Som han da trenger hjelp med å forstå, koble opp osv :O aff! Ønsket man kunne kjefte litt på de! :)

Dette var et spesielt klageinnlegg!Sønnen vil jo alltid være sønnen. Selvfølgelig kan og skal han hjelpe dem. Kanskje ikke de har et like stort behov for hjelp som de har for å snakke og være med sønnen sin, men det spiller ingen rolle. Syns heller noen burde kjefte på deg.

Egentlig veldig bra!
De stiller opp og gjør mye (for mye).
Har aldri klaget på de før, men den senere tiden har de vært litt for frempå om meningene sine så blitt balluba (da mannen ikke godtar det)..

Back
Topp