Svigermor..

Jeg har er supert forhold til svigermor,vi prater sammen hver dag.. Svigerfar er et mareritt.. Gudskjelov bor di ikke sammen..

Har verdens snilleste svigermor, masse god støtte og hjelp. God shopping partner ;) Ho skal vere med meg og mannen på fødselen også

Har ett dårlig forhold til svigermor. Men det kommer fra hu. Har prøvd i snart 6 år nå. Hu blir sint og går hvis jeg ikke gjør som hu vil med dattera vår. Virkelig slitsomt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ett godt forhold til begge to. :-) vi er på hytten sammen noenganger, spiller spill. De er veldig opptatt, har alltid mye i gjære. Men stiller opp så godt de kan. :-) syns det er veldig deilig at de ikke er innpåslitne. :-D

Tror jeg har fått de beste svigerforeldrene jeg kunne ønska meg denne gangen :) er super fornøyd! De liker meg også!

Andre dagen sa svigermor: takk for at du svarte på annonsen æ la ut om han KS! Trivelig dame med bil og billappen ønskes :P var jo bare tull, men fikk jeg vite at jeg var godkjent for sønnen hennes.

Ble også fortalt at hun syns jeg var er godt kjerring potensiale ;)

Er så glad i svigerfamilien mkn. Er så takknemlig for de♡ alle kan bli irritert på enkelte ting, men dette er da klinkende normalt;-)

Har et godt forholdt til svigermor og mannene hennes. Klart man kan bli sliten og lei i blandt, men det får man bare leve med. Svigerfar derimot...idiot delux!...

Min svigermor tror hun har fått utdelt alt vett i verden.. driiiiiiiiiit irriterende..

"Kanskje du heller skulle prøve... EG ville gjort det på den måten.. Syns vel kanskje dette er bedre... osv osv" ARGH!

Jeg har verdens mest stakkarslige svigerforeldre! Blir gal av alt mas! De har gått fra hverandre, og spesielt svigermor ringer for alt!! Vil ikke skifte dekk selv, kan ikke måke snø selv, kan ikke montere/demontere ting selv, klarer ikke fikse internettet, klarer ikke sette opp nye pcn sin... Og lista er LANG! Jeg er så utrolig lei av at kjæresten sitter på telefonen med hu, kaste bort masse timer hos hu, bare fordi hu ikke tror hu klarer/ ikke gidder å prøve!
Heldigvis er ikke svigerfar like ille, men han er veldig u-teknisk, men elsker å kjøpe seg nye tv'er, dataer, ipader, printere osv! Som han da trenger hjelp med å forstå, koble opp osv :O aff! Ønsket man kunne kjefte litt på de! :)

Min svigermor tror hun har fått utdelt alt vett i verden.. driiiiiiiiiit irriterende..

"Kanskje du heller skulle prøve... EG ville gjort det på den måten.. Syns vel kanskje dette er bedre... osv osv" ARGH!
Ja sånn er min svigermor også! Tror hun vet ALT om barn og hva som lønner seg!! :O ahh!

Har et godt forholdt til svigermor og mannene hennes. Klart man kan bli sliten og lei i blandt, men det får man bare leve med. Svigerfar derimot...idiot delux!...
Håper du mente mannen?? ikke mannene..:-P hihi..måtte flire litt ...

Godt forhold. Snill og hjelpsom.. noen ganger kan det bli litt for mye..men, men. Er jo bedre at det er den veien tenker jeg da.. :-)

Har et godt forhold til hun,men snakker kun arabisk,så vi får ikke hatt så dype samtaler akkurat :-) alltid snill og god,og lager verdens beste mat til også når vi er der nede. Svigerfar er død,så han har jeg aldri truffet :(

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

jeg har et veldig godt forhold til svigermor :)
hun er kjempekoselig!
men vi bor veldig langt fra hverandre, så ser hverandre veldig sjeldent.. men prater på telefon da :)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Back
Topp