Svigermor..

Mari=)

Glad i forumet
hvordan er ditt forhold med svigermor? '
min svigermor var hos oss fra mandag til i dag. Trivelig når hun kom, men gud så deilig det var da hun dro!
ble ikke akkurat mindre plagsom etter at vesla kom..

Jeg har et godt forhold til svigermor :) Og svigerfar. Kunne ikke ha fått bedre tror jeg ikke :) Klart jeg blir sliten, men det blir man jo av å ha folk på besøk over en periode når rutinene forskyves.

Har godt forhold til begge. Bur i nabohuset og hjelper oss veldig mykje med både hus og baby. :) Babyen er 4,5 mnd og har vært fleire gonger ho har stilt opp 1 time eller 2 så eg og samboer kan ut å ete middag eller handle. :)

Forholdet her har vært helt topp og helt jævlig. Har vært store bølger. Akkurat nå er det helt ok, litt mot ganske bra kanskje :)

Svigermor og jeg jobber sammen og er ganske gode venner. Kunne ikke funnet ei bedre for å si det sånn ;) Veldig glad for det ja.

Svigerfar har jeg ett helt greit forhold til. Men går ikke til han alene uten mannen. Litt vanskelig å snakke med.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Svigerforeldrene mine er fra Brasil og bor der. Og snakker kun portugisisk. Har ett (etter forholdene) veldig godt forhold til dem, men kommunikasjonen er jo ikke det enkleste, selv om jeg blir bedre og bedre på portugisisk.
Er litt slitsomt å ha de på besøk, eller være på besøk, men det har ingenting med dem å gjøre, men heller med å gjøre at det aldri blir mindre enn 3 uker sammen. Da prinsessa ble født hadde vi svigermor her i ikke mindre enn 6 uker! Da var det godt når hun dro! :D

Her var det bra helt til jeg blei gravid, nå syns jeg de bare er slitsomme:( Håper mannen snart kan si i fra, for han er enig med meg:) og det er bra, ellers hadde jeg ikke orket å leve med han:p

Prinsesse juli 2013

Har et veldig godt forhold til svigerforeldrene mine.
Jeg og svigermor er ofte på kafe og shopping sammen. Gir klær til hverandre som vi er lei og byttelåner:P
Skal være med svigermor i morra faktisk;)

Svigermor er død, dessverre. Jeg var veldig glad i henne. Svigerfar er også helt topp. Men jeg må innrømme at det er forferdelig slitsomt å være mye sammen med han (og med henne mens hun levde), for de er/var så anderledes enn meg. Likevel, gode folk! :)

Jeg har fantastiske svigerforeldre! De stiller opp og hjelper hvis vi spør, er fantastiske besteforeldre og de bryr seg! Prater mye bedre med svigermor enn min egen mamma!

Vi har et veldig godt forhold, men i og med at de bor langt i fra oss blir det til at vi
kun treffes en gång og to i året, og da blir de lenge. Det er kjempekoselig å få dem på besøk, men som du sier: godt når de drar igjen :-) Kan bli vel intenst.

et veldig bra forhold:)
fint med besøk, men også deilig når de drar. uansett om det er hans eller min mor...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min svigermor er ei kjempesnill dame som jeg ønsker alt godt. Vi har et godt forhold, men hun er veldig innpåsliten..

Hadde aldri hatt svigermor på overnatting i vårt hus for å si det sånn :p
Svigerfar er ikkeno problem da :)

Svigermor er helt topp :)

Min svigermor er ei kjempesnill dame som jeg ønsker alt godt. Vi har et godt forhold, men hun er veldig innpåsliten..
!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp