Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik skulle jeg ønske jeg og min svigermor hadde det. Så heldig du erSvigermor er min beste venninne!! Så heldig er jegVi har jentekvelder med film og godteri, overnattinger, gå turer, shopper sammen, drar ut og spiser. Ja vi kam gjør alt. Hun er en super farmor også
![]()
Er veldig heldig ja, vi snakker sammen hver dag. Er nok ikke så normalt kanskje, men vi er helt like. Og hun er jo ganske ung, jeg er 27 og hun 45 såSlik skulle jeg ønske jeg og min svigermor hadde det. Så heldig du er
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Jeg har verdens mest stakkarslige svigerforeldre! Blir gal av alt mas! De har gått fra hverandre, og spesielt svigermor ringer for alt!! Vil ikke skifte dekk selv, kan ikke måke snø selv, kan ikke montere/demontere ting selv, klarer ikke fikse internettet, klarer ikke sette opp nye pcn sin... Og lista er LANG! Jeg er så utrolig lei av at kjæresten sitter på telefonen med hu, kaste bort masse timer hos hu, bare fordi hu ikke tror hu klarer/ ikke gidder å prøve!
Heldigvis er ikke svigerfar like ille, men han er veldig u-teknisk, men elsker å kjøpe seg nye tv'er, dataer, ipader, printere osv! Som han da trenger hjelp med å forstå, koble opp osv :O aff! Ønsket man kunne kjefte litt på de!![]()