Svigermor

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Siden jeg ikke har verdens beste svigermor. synes jeg det er veldig gøy å høre deres historier om deres svigermødre. Har du noen gullkorn fra svigermor?

Siden jeg ikke har verdens beste svigermor. synes jeg det er veldig gøy å høre deres historier om deres svigermødre. Har du noen gullkorn fra svigermor?
Ikke sagt til meg, men til mannen min; "du får si til henne at det er vanlig å vaske huset en gang i uka":p også syns svigers at det er helt forferdelig at maten ikke står klar på bordet når gubben kommer hjem fra jobb. Begge har glemt å sjekke kalenderen siden 1950:p

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Ikke sagt til meg, men til mannen min; "du får si til henne at det er vanlig å vaske huset en gang i uka":p også syns svigers at det er helt forferdelig at maten ikke står klar på bordet når gubben kommer hjem fra jobb. Begge har glemt å sjekke kalenderen siden 1950:p

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Hahahaha svigermor er også slik bare hun er mer der at det er vanlig med helomveling (ala flytte møbler henge ut gultepper og tørke støv og rundvaske gulv med et kilo såpe minst en gang i uka!!!) Ekstremt vaskeglad svigermor. (hvis hun er påbesøk hos oss i 5 dager så sier hun plutselig jeg bare låner støvsugeren litt :P.

Hahaha ja de kan henge litt fast i gamle dager de der svigermødrene :p

Har ingenting direkte vondt å si om svigermoren min. Hun er god. Men synes hun prioriterer barnebarna litt lite :/

Men hun er en veldig forståelsesfull dame som tåler det meste: Kan feks fortelle om første møte med svigermor:

Jeg var hjemme hos mannen min (den gang en gutt jeg "rotet" litt med). Han skulle være alene hjemme (han var 18 år og bodde med moren). Vi gikk å dusjet begge to. Etter dusjen fikk jeg en liten håndduk å tørke meg med. Jeg tok å surret det rundt meg (eller kremt, dekket frontpartiet, lenger rakk det ikke) og gikk ut baderomsdøren for å komme til soverommet. Mannen min kom løpende bak. Hvem tror dere satt der i trappen rett utenfor badet å snakket i telefon? Joda.. Svigermor. Jeg ble dritflau og fortsatte kjapt videre til soverommet. Blir faktisk flau når jeg tenker på det enda.. Men svigermor tok det hele på en utrolig bra måte ;)

Med x svigermor så var hun støkk i gammledager tradisjon. Oppvarte han hele tiden, rydde og vaske, middag på bordet når han kom osv.. Derfor var d ekstra kjekt å se hvordan de reagerte i den ene burtsdagen til xen min der han lagte kaka si selv og sa det stolt til foreldrene sine.. Det var d stygge blikket mot meg hehe, svigermor som jeg har nå er helt toppers;) skikkelig tøff dame med ben i nesa

Jeg har ingen svigermor da hun ikke er i livet til min kjære.

Men min mors svigermor vasker alltid inne i ovnen når hun er besøk med en hyggelig kommentar på at det skal vaskes der hver gang etter bruk osv. Hun er veldig snill, men stikker ofte nesa borti ting hun ikke har noe med å gjøre :)

Termin 08.04.14! :D

Svigermor vil alle godt.
Men om du ikke ønsker å få en lik til noe hun viser frem (gjerne har laget eller fått for en billig penge) må du ikke si "å den var fin". ;) Da tar det under ett år før du har det i hus selv.

Jeg har heldigvis verdens beste svigermor! Jeg var dessverre litt sjalu på henne i starten,hun og mannen min har et veldig tett forhold.Nå har hun et fantastisk bånd til dattera vår,og det er helt rørende å se. Mine foreldre bor 50 mil unna,så jeg er glad for at svigermora mi er så god <3

Svigermor fra helvete her, og ho ser det dessverre ikke Selv...:/

Er sånn at jeg savner X-svigermor, verdens herligste, men av og til litt for mye! Akkurat som det ska være m andre ord :P

Svigermor fra helvete her, og ho ser det dessverre ikke Selv...:/

Er sånn at jeg savner X-svigermor, verdens herligste, men av og til litt for mye! Akkurat som det ska være m andre ord :p

Hahah kanskje hun er verre en min da :P siste vi hørte fra henne så sa ho at ho ikke gadd å komem på besøk for det var så kjedelig å være hos oss og så maste ho om når vi kom opp dit.
Du kan si det sånn at jeg klikka så pass at jeg sa til sambo vi reiser ikke til henne før ho kommer hit først en gang.Hun mener at vi skal bruke alle våre 5 ferie uker på å være hos henne... mens hun aldri skal bruke mer en 5dager av sine 5 uker på å komme ned hit... Og noen gangen når vi kommer opp så reiser hun bort på en miniferie. Så da er vitsen med å dra opp til henne å bruke nesten 10 000 på flybiletter og 3 timer på buss bortkasta ;)

Jeg har verdens beste svigermor. Har omtrent adoptert henne. Ringes ofte, er på kafé sammen, hun er en super farmor som stiller masse opp. Har ingen mor selv, så er glad for at jeg har en så grei svigermor.

Gutt 11
Baby 14?

gullkorn fra svigermor er at hun oppriktig gir kompliment for klær hun har gitt til barna eller ting hun har gitt til oss eller andre uten at hun husker at det var hun som ga det.. Det blir ikke helt utdritning heller for vi ler like godt hele gjengen.. det skjer så ofte :) så vi egler litt med å gi kopliment over ting vi har gitt henne og DA tar hun det fort for hun husker hva hun har fått av hvem :)

Hahah kanskje hun er verre en min da :P siste vi hørte fra henne så sa ho at ho ikke gadd å komem på besøk for det var så kjedelig å være hos oss og så maste ho om når vi kom opp dit.
Du kan si det sånn at jeg klikka så pass at jeg sa til sambo vi reiser ikke til henne før ho kommer hit først en gang.Hun mener at vi skal bruke alle våre 5 ferie uker på å være hos henne... mens hun aldri skal bruke mer en 5dager av sine 5 uker på å komme ned hit... Og noen gangen når vi kommer opp så reiser hun bort på en miniferie. Så da er vitsen med å dra opp til henne å bruke nesten 10 000 på flybiletter og 3 timer på buss bortkasta ;)

Skal love min er verre!
Ho savner ekskona til mannen, som var en manipulerende kjerring, men ho savner ho ikke som kone til min mann, for det så ho at di ikke hadde det bra sammen, men ho savner ho som en venninne, for ho kunne hvertfall røyke og drikke kaffi m ho!
Ho er litt over snittet gla i alkohol, og når ho drikker blir ho ufyselig!! Og prater høyt hvor mannen min skulle vært en flekk på lakenet, hvor ho aldri burde fått han, og sagt siden han var liten at han burde gå og leke på E18, og tror ho er utrolig vittig!!
Pluss ho mener ho har fasit svaret på alt!
Og pga ho savner ekskona til min mann så har ho ikke vært klar for å møte meg på lang tid, men da ho først var det så var ho full, maste om eks kona, og spurte og gravde om min barndom og hva jeg følte om at begge foreldrene mine var døde før jeg fylte 18 år :P

Så om noen topper henne, så blir jeg SJOKKA!!! :P

Skal love min er verre!
Ho savner ekskona til mannen, som var en manipulerende kjerring, men ho savner ho ikke som kone til min mann, for det så ho at di ikke hadde det bra sammen, men ho savner ho som en venninne, for ho kunne hvertfall røyke og drikke kaffi m ho!
Ho er litt over snittet gla i alkohol, og når ho drikker blir ho ufyselig!! Og prater høyt hvor mannen min skulle vært en flekk på lakenet, hvor ho aldri burde fått han, og sagt siden han var liten at han burde gå og leke på E18, og tror ho er utrolig vittig!!
Pluss ho mener ho har fasit svaret på alt!
Og pga ho savner ekskona til min mann så har ho ikke vært klar for å møte meg på lang tid, men da ho først var det så var ho full, maste om eks kona, og spurte og gravde om min barndom og hva jeg følte om at begge foreldrene mine var døde før jeg fylte 18 år :P

Så om noen topper henne, så blir jeg SJOKKA!!! :P
Wow!!!!

Wow, jeg har verdens beste svigers - heldigvis <3

Back
Topp