svigermor

Fy hun høres ikke helt god ut. Aldri skal man snakke eller oppføre seg slik ovenfor barn. Høres ut som hun er i fornektelse for at hennes barnebarn har en diagnose. Kanskje hun ikke takler å ha barnebarn med spesielle behov?

Sendt fra min Samsung

er vel mere det at ho ikke tror det er noe som heter ADHD og autisme. disse barna er bare vrang og late. og dårlig oppdragelse ifra foreldrene ifølge ho. så er vel mere at disse diagnosene bare er noe dem har funnet på for å unnskylde uoppdragne barn. ikke er ho inntresert i å høre når jeg prøver å forklare hva det er eller. har flere barn som skal utredes så haddet håpet at ho kunne innså at ho ikke kan oppføre seg sånn. og akseptere barna som dem er.

er vel mere det at ho ikke tror det er noe som heter ADHD og autisme. disse barna er bare vrang og late. og dårlig oppdragelse ifra foreldrene ifølge ho. så er vel mere at disse diagnosene bare er noe dem har funnet på for å unnskylde uoppdragne barn. ikke er ho inntresert i å høre når jeg prøver å forklare hva det er eller. har flere barn som skal utredes så haddet håpet at ho kunne innså at ho ikke kan oppføre seg sånn. og akseptere barna som dem er.
Det er jo helt forferdelig at hun har en slik holdning. Hadde aldri tolerert det jeg heller. Syns du gjorde det rette ved å gi beskjed.

Alle barn er forskjellige, diagnose eller ei. Og alle barn har rett til å bli akseptert og respektert for den de er. Skulle likt å tatt meg en prat med hun svigermora di.

Synd at du ikke har støtte fra mannen din på dette. Det kan jeg tenke meg gjør det enda vanskeligere.

Sendt fra min Samsung

Back
Topp