svigermor

nordlands pia

Glad i forumet
jeg er så uheldig/ heldig som har en svigermor som ikke engasjerer seg i det heile tatt. jeg for min del skulle ønske hun brydde seg litt mere,i og med at hun er den eneste bestemoren barnet vårt får. det føles litt vondt egentlig. ser andre som har svigermødre som er med på handling å koser seg. mens hun så vidt spørr åssn det går.det er sikkert det at jeg sammenligner med min mamma, hun hadde vært ellevill.men men. barnet mitt åfr allt hun trenger uansett hun. hun har jo ei mamma som går amokk.men er det noen andre som har det slik at dse savner litt begeistring og engasjemang fra svigermor.

Uff det hørtes jo trist ut da..

Har du/typen din noe greit forhold til henne da? Har hun barnebarn fra før eller er det hennes første nå?

Jeg kan ikke klage på engasjementet fra min svigermor heldigvis. Hun er helt utrolig!! Selv om det var hennes 4 barnebarn gikk (og går..) hun helt amok med shopping.
Og det går aldri mer enn 4-5 dager før vi ser henne. For da er hun Linnea-syk som hun sier.

Skal heller ikke klage på svigermor. Hun er kjempesnill med oss og hjelper veldig med alt. Har fått mye hjelpe fra henne.

Syns det er synd når man føler at de ikke bryr seg eller engasjerer seg noe særlig.
Men hun er kanskje av den typen som ikke viser så mye følelser?? Eller..!?

hun viser ingen følelser. hun flytta fra mann med 4 barn hvor de minste var 10 og 12 år etter det sluttet hun å være mamma. hun kan ikke vise følelser for sambo heller. syns det er trist for både sambo og sønnen vår. jeg veit ikke dette er sikkert et større savn nå etter at mamma døde. for da er det ingen som er der og gleder seg liksom. faren min bryr seg ikke å da er det ikke mange andre der.jeg veit ikke hadde vel innbilt meg det at hun skulle bry seg litt mere nå. dette er hennes 5 barnebarn men det har bestandig vært slik at hun bryr seg mere om de 3 andre. så slik er det vel bare. men er litt trist

Fikk så vondt av deg da jeg leste innlegget. Kan ikke si at jeg har en svigermor som ikke bryr seg. har både mamma og svigermor som ringer og engasjerer seg stött og stadig (og noen ganger kanskje litt for mye), men etter å ha lest om din situasjon skal jeg nok tenke en gang gjennom din situasjon för jeg klager...

håper det blir bedre når lille nurket blir födt hverfall og hun ikke kan motstå den lille söte [;)]

lykke til

Ja jeg kunne tenkt meg at hun var litt "med", men hun og svigerfar tilbringer halve året i Spania. De dro 1. november og kommer ikke hjem før en eller annen gang før 17. mai[8|] Da vi skulle ha Andreas reiste de til Spania bare et par uker før han ble født[:(] Det såra mannen min masse[:o]

Jeg er så heldig at jeg har en svigermor som er engasjert og glad i alle sine barnebarn. Leah var nr 5, og denne blir nr 6. Hun kjøper gaver og styrer og oier. Hun førtidspensjonerte seg tom for å få mere tid til barnebarna!
Men min mor(og resten av familien min) gir f*** i oss... De har ikke sett Leah siden hun var 1 mnd gammel, ringer aldri, sender ikke gaver med mindre det er jul eller bursdag(og da får vi bare noen stygge, grelle ting).. Leah og Linus er barnebarn nr 2 og 3. De er mest opptatt av barnebarn nr 1. Er på besøk der titt og ofte, snakker masse om henne de få gangene vi snakkes pr. tlf....

Så jeg vet det er sårt og ikke ha noen som engasjerer seg for deg.
Er glad jeg har svigermor selvfølgelig!!! men er utrolig sårende å se at mine foreldre ikke bryr seg om meg og mine barn[:(]

jeg har en far som ikke har vært tilstede i mitt liv. han brydde seg ikke en gang med å fortelle kona og halvbroren min at vi skulle ha barn til sommeren. det var sårende å vite. så han kan jeg ikke regne med. han har aldrig besøkt oss eller tilbrakt en dag sammen med barnebarnet sitt. å tror ikke han har tengt å begynne med denne heller. da er det ikke så mange igjen da. mamma døde jo i aug, men jeg veit hun hadde vært heilt i fra seg av glede over denne lille her. men får heller trøste meg med at hun på et vis er her sammen med oss. å hun vil jo alltid leve videre gjennom barna mine.

Back
Topp