Svigermor/svigermonster.. Flere enn meg?

Det skjer ikke at jeg feirer jul eller noe som helst med mitt svigermonster. Da skal jeg heller droppe heile julefeiringa:) blir i dårlig humør bare av å tenke på henne. Å hun blir heller ikke bedt i bursdager eller noe som helst her, verken til voksene eller barn

Jeg skjønner ikke at en ser på seg selv som bedre når en utleverer svigermoren sin så til de grader som enkelte gjør her inne jeg. Er det bedre å utlevere noen på nett enn å kjefte/si sin mening direkte?

Og ja jeg skjønner en må blåse ut innimellom, men vær klar over at selv med nick hvor du er tilsynelatende anonym kan en lett identifisere enkelte her inne om en kjenner til hvor personen bor og bor samme plass. Vi legger ut enormt mye info om oss selv og tror vi er anonyme på slike fora.

Ville du likt at du ble identifisert som "svigerdatter fra helvete" på et fora for modne kvinner?

Om hun ser det bryr jeg meg lite om :) føler hun seg truffet er det nok ikke uten grunn.
Hun henger ikke ut meg på nett, men hun snakker om oss rundt her vi bor.

wow, er helt målløs jeg.. At voksne folk kan holde på på dette viset! Dere har det definitivt bedre uten henne! :)

Jeg har også hatt en del problemer med svigerfamilien i begynnelsen, vel det varte i 7 år. Men jeg hadde aldri lyst til å kutte ut kontakten helt. Mine barn er i familie med dem, og jeg prøvde alltid å se det positive i dem og slette dårlige minner fra hodet. Er jo ikke så lett, men tro meg, det er verdt å prøve. Akkurat nå forguder dem meg, og svigermor har alltid forklart hvor viktige barnebarna hennes er, og hvor mye liv de får i henne. De er alt for henne! Og å nekte henne kontakten med dem, skjer aldri uansett hva hun gjør eller sier! Folk er forskjellige, og oppfører seg annerledes spesielt når de føler seg "truet".
Uansett håper jeg dere får en løsning på problemet! Lykke til!

Så bra at dere fant en løsning :)
Jeg ser ikke noe positivt i henne, å jeg kommer aldri til å la henne ha noe med mine barn å gjøre, jeg ser ikke på hun som en bestemor. Når hun ikke engang ønsket at dem skulle bli født, da er ikke kontakten så viktig for min del. Dessuten har vi det bedre uten henne, å min mann har blitt et helt nytt menneske :)

Back
Topp