Svigermor stiller personlige spm..

Kmille

Forelsket i forumet
Ja, som overskriften sier.. jeg tror svigermor har veldig lyst til å «delta»i graviditeten. Hun spør om alt mulig! En ting er å høre hvordan det går, men når hun vil vite hvor ofte jeg tisser om natten og om alle slags mulige kroppslige plager så blir det for mye for meg!

Hun er verdens hyggeligste dame, og jeg vet hun ikke mener noe vondt med noe. Men jeg har store problemer med å legge ut om alt det her til henne. Så nærme er vi bare ikke!

Dagens utblåsning! ;-)

Hehe.. jeg svarer vagt og unnvikende.. hun tar det så innmari ille opp om hun tror hun tråkker over noen grenser.

Hun elsker barn og har alltid levd for barna sine. Nå lever hun for barnebarna sine. Og tydeligvis også for den lille i magen min ;) veldig hyggelig at hun er så engasjert, men jeg KAN IKKE diskutere forstoppelsene mine med henne :-P

Det er veldig koselig at hun bryr seg, men sett en grense for hva du vil dele. Si til henne at du ikke er komfortabel med å dele så personlig informasjon. :) Jeg skulle gjerne hatt et bedre forhold til min svigermor og svigerfar...

Si noe som "åh nei huff det er flaut å prate om, se på været du, har du sett noe lignende" så ler dere litt og, du sier litt seriøst at det er et samtaleemne du helst lar ligge, og så forhåpentligvis lar hun det ligge :)

Jeg har problemer andre veien.
Her får jeg vite litt for mye om fødsel osv.
Altså da min samboer ble født..

Her vises det lite interesse og"medfølelse". Ikke nødvendigvis moro det heller. Men jeg veit det ikke er vondt ment, så det er helt ok. Jeg liker ikke å være intim på den måten. Kun med mine utvalgte, så det passer greit. Rart hvordan enkelte buser frem. Si i fra. Føler med dere.

Last edited:
Her får jeg også spørsmål om alt. Om jeg har fått melk (det er visst bare å klemme og se!), om jeg har vært på underlivssjekk, om jeg har gått opp i bhstørrelse osv.. Og det foran andre mennesker!

Ikke meningen å le, men jeg blir stadig overrasket over hvor greit det er å være så rett fram med gravide. Har ikke opplevd så mye av det selv, men når jeg ser hva dere skriver så blir jeg litt satt ut. Familie eller ikke, det er jo ikke alltid at man vil dele :P

Godt poeng MaiMamma2015! Min sjef spurte hvor mye jeg hadde lagt på meg...

Back
Topp