Svigermor lukter lunta :-o

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
I dag dro samboer og jenta vår før meg på hyttebesøk til svigers. Der hadde svigermor spurt om jeg var gravid. :-o Han hadde svart at det var jeg ikke så vidt han visste.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

hehe, sååååå typisk det der!!! JEg banner på at svigermor her også snart får nyss.... Men håper vi går klar så lenge som mulig :p

Hadde besøk av mamma i går, og syns hun så så rart på meg. Tipper disse mødrene har en intuisjon. Mamma gjettet det før sist gang. Men denne gangen vil vi ikke si noe til dem før kommende storesøster kan fortelle det. Og hun vil vi si det til etter uke 12.

Får bare stille meg uforstående til spørsmålet, og heller la de lure.

Haha, jeg har kun fortalt det til én venninne og hun sa bare "jeg visste det". Hadde ikke sett meg hele sommern, men ante vel ugler i mosen når jeg skulle komme over på kort notis for å levere noe :p Veldig deilig å fortelle det da, blir liksom litt mer virkelig! Er nå kun hun (og mannen) og min samboer som vet om dette :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hva kan ha avslørt deg?

♡02.03.2015♡
Aner virkelig ikke. Har fått litt større pupper, men ikke synlig mage. Har takket nei til vin noen ganger på rad nå, men det kan jeg finne på ellers og. Men tipper alle ventet på en graviditet siden lillemor er blitt så stor som hun er blitt.

De derre svigermødrene!!!
Når vi fortalte det her så sa hun: er du sliten?
Så svarte jeg at nei det er jeg ikke, men litt trøttere enn vanlig.

Så kom det: ja jeg visste det, du ser så sliten ut så jeg kunne se du er gravid.

Tenkte bare " ha ha" i mitt stille sinn. Hun altså.

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Ingen av vår gjettet det, men vi valgte å fortelle det dagen før bryllupet - rett og slett pga bryllupet. Var da 7 uker på vei.

Ganske sikker på min mor har skjønt det, men skal ikke innrømme det enda. Hun har heldigvis ikke sagt noe:)

♡02.03.2015♡

Back
Topp