svigermor eller svigermonster?

Askepott<3

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Hvordan er ditt forhold til svigers?

Her elsker jeg hele familien hans, og det er jeg rimelig glad for :) drar gjerne på besøk alene selv om ikke han er hjemme, kan lett prate i tlf i en time og gå på shopping sammen o.l :)

vet at det er mange rundt om som har svigermonster og nesten ikke på talefot! det må være utrolig ubehagelig:/

er veldig glad i svigermoren min :) Er kjempeheldig som har henne! :)

Veldig heldig med svigermor! :-) vi er ganske like, og går svært godt overens!

Jeg kjenner ikke svigermor så godt, har bare møtt henne 3 ganger. Hun og resten av familien til samboeren min bor i skåne, så det er ikke bare å stikke innom. Men jeg liker familien hans. Snakker en del med søstrene og broren og mannen til den ene søstra en del ^^ Min familie forguder min kjære. Og han har nå blitt pusha litt av de eldre i familien "når skal dere gifte dere?" "men burde ikke dere gifte dere snart?"
:P

Svigermoren min lever dessverre ikke:( Døde av kreft før jeg og samboer møtte hverandre...Men svigerfamilien forøvrig er kjempekoselige og varme mennesker<3

Har verdens beste svigermor ❤️ikke et eneste vondt ord å si om henne :-) får nok aldri en så god svigermor igjen om det hadde blitt slutt med meg og samboer :-)

Så godt å høre det er så mange gode svigermødre der ute:):)

Vell... så kjem eg ;) Hihi. Eg har ikkje en sann fantastisk forhold met svigermora min. Men siden vi har begynt å jobbe i lag går det litt bedre (utrolig ikkje sant). Ho er bare... ho. Mest opptatt med selg selv, Har aldri passet på ungane mine eller dei til svigerinne min. Glemmer ofte bursdager etc. Ikkje noko kjekt, men vi har blitt vant til det. Mammaen min døyde for 2,5 år siden og på en vist måte hadde eg plutselig store forventinger fra svigermor. Eg ble skuffet gang etter gang, det var sårt.

Men, eg har veldig god kontakt med søstra hennes (dei har ikkje kontakt i det hele) og oppdretteren til hunden min (mhm virkelig) som er veldig snille, og dei 2 klarer å fylle opp den hulet i hjertert lite gran.

Har et ok forhold til svigermor nå. Var en periode da vi ikke snakket sammen og jeg ikke var velkommen hos de. Men vi ordnet opp for noen år siden så det går greit nå :)

Back
Topp