Svigermonster!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Mange kvinner har et anstrengt forhold til sin svigermor, spesielt etter at de får barn.
Hvordan er ditt forhold til din svigermor? Blander hun seg mye inn i hvordan du oppdrar ditt barn?

Hun bor et steinkast unna i huset vedsiden av- og er en blessing. :) Storebror på snart 2 elsker å kunne gå bort til Mimmi og Besten. Får anse meg selv som veldig heldig med svigers, de er helt topp!

Anser meg max uheldig! Hun har prøvd å ødelegge forholdet vårt og er bare hyggelig mot meg av og til. Hun er visst sånn med alle. Hun ødela forholdet til broren og exsen hans, de har en felles gutt. Hun er liksom en kjærlighetsdreper/psykopat.

Jeg har et supertforhold til svigermor! Så jeg bekymrer meg ikke for det :) Tror hun kommer til å være et godt forbilde for mitt barn, sammen med min mor :)

Min svigermor bor i pakistan- på grensen til afghanistan så jeg har aldri fått møtt henne selv om jeg har vært der 4 ganger. (skummelt område og ikke den beste helsa for henne å reise derfra heller)
Så ingen svigermonster her, svigerfar ble drept for mange år siden.
Håper barnet vårt får mulighet til å møte henne om jeg tør reise med barnet nedover noengang.

Men eg er sikker på at mannen synes mamma er litt for mye innimellom, for det synes til og med eg ;)

Har et kjempegodt forhold til svigermor så langt. Ingen barn fra før av da, så er spent på hvordan det blir etter prinsen er født, om det blir for mye innblanding :-p but so far so good :-) føler jeg kan prate med henne, så skulle det bli for mye så tror jeg det går greit å si ifra også :-)

Hun er veldig delaktig i livet til vårt - prøver ikke å overstyre/overkjøre oss, men dukker uanmeldt opp 3-4 ganger hver uke. Litt for intens, med andre ord ...

Jeg har verdens hyggeligste svigermor. Men hun blir fort litt ivrig, har sterke meninger og forstår ikke alltid at jeg ikke mener det samme. Men hun har ikke lagt seg borti hvordan vi oppdrar sønnen vår, hun legger seg mer oppi oppussingen av huset. Hehe! ❤️

Kjenner ikke min svigermor så godt enda, ikke vært ilag med samboeren min så lenge, og ikke ofte vi da har møtt de.

Hun virker veldig snill, har alltid med noe mat eller leke til samboeren min sin katt når hun er på besøk :p

Tror ikke hun vil blande seg inn I barneoppdragelsen, jeg har en datter på 5 fra før.

Foreldrene til samboeren min er supre, de stiller opp og fikser og ordner for oss. Moren til samboeren min synes det er superstas å skulle bli bestemor igjen, hun trodde det kom til å bli med det ene barnebarnet.

Aner ikke hvordan det blir når prinsessa kommer da, hun sier hun kommer til å komme mye på besøk. Heldigvis har ikke jeg noe i mot det. Hun sier selv at hun er redd jeg skal gå lei, men jeg synes det bare er koselig så langt. :-)

Svigerforeldrene mine er verdens herligste, selv etter å ha kjent de i 9 år :)

Har helt supre svigerforeldre...men kan få litt nok av dem til tider, men d kan samboeren også... vi bor på hver sin side av landet så ikke så ofte vi ser dem foruten om skype...
Dem sammenligne veldig oss med svigerbror og dama i forhold til barneoppdragelsen, men der e d at dem e veldig i enig i alt vi gjør og heller mindre fornøyd med kordan svigerbror og dama gjør d...

Back
Topp