Svigermonster!?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Mange kvinner har et anstrengt forhold til sin svigermor, spesielt etter at de får barn.
Hvordan er ditt forhold til din svigermor? Blander hun seg mye inn i hvordan du oppdrar ditt barn?

her har hun faktisk endret seg til det bedre! :) hadde ett mye mer anstrengt forhold før

- edit: glemte å skrive at hun ikke blander seg da vi har snakket om oppdragelse før og jeg var veldig tydelig på hvordan han skal og vil bli oppdratt! her har hun ingenting hun skulle sagt noe hun vet meget godt :)

Last edited:
Hun er svigermonster.. bah..

Aldri fått møtt min svigermor, da ho gikk bort 4 mnd før jeg ble sammen med sabo :-(

Jeg er veldig heldig! Hun blander seg ikke, selv om hun sikkert har sine meninger. Tror blant annet hun tenker at jeg burde la jenten min grine litt og ikke gi puppen eller smokk når hun griner, men sånn vil jeg ikke ha det. Ellers er svigermor fantastisk :)

Jeg har også en super svigermor. Er ordentlig glad i henne. Hun blander seg ikke. Jeg har derimot dessverre fått et mer anstrengt forhold til min egen mor... Hun har blitt så masete. :arghh:

Har et veldig godt forhold til min svigermor, hun er veldig snill og forsiktig, min egen mor er en annen type, men jeg er veldig glad for at jeg har henne :)

Jeg har en snill og god svigermor som er veldig omtenksom. :) Ingen blander seg opp i hvordan jeg gjør det med barna mine. ;)

Har en super svigermor som jeg er veldig glad i og har et godt forhold til :) Dette er mitt og samboeren's første barn å har ikke merka at hun blander seg i noe ;) :D

Hva skal jeg si.. svigermor er grei nok hun.. hun har sine meninger, men prakker dem ikke på meg.. men kjente på det da de var på besøk her en langhelg.. det var ca 3 uker etter fødsel, og hun skulle passe mini mens jeg og sambo var ute og jobbet litt med huset. Hun skulle si ifra om han skulle ha mat.. hver eneste gang jeg kikket innom hylgråt mini av sult! Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kunne åpnet døra og sagt ifra når han begynte å gråte.. :-/ ble temmelig irritert!

Back
Topp