SvigerMONSTER

Håndballmamma

* Lykke *
Novemberskattene 2014 <3
Påskekyllingene 2020
Blæææhhhh
Tror jeg blir gal. Har hatt svigermor og mannen hennes her siden torsdag og nå klikker jeg snart. Døøøør etter å være aleina med samboer og lille solstråla vår. Svigers kommenterer ALT!!!!!!
Det siste var at julestjernene og adventsstakene måtte stå på den ene siden i vinduene fordi vi har gammeldagse vinduer som er delt opp i 6 ruter. Så da ser man ikke hele adventsstjerna eller staka.

Så skal hun holde lille jenta hele tiden slik at hun ikke vil ligge i vugga om natta men oppå magen min eller i armkroken.

Og... Vi sa når de kom på torsdag når di kom at INGEN bilder av lille jenta skulle på Facebook og 10 min etter at vi har sagt det ligger det bilder på Facebook. Jeg døøøøøøør og kan ikke vente til de drar hjem i morgen tidlig. Beklager sytetråden, måtte bare få det ut.
 
Noen skal nå bare kommentere. Det med Facebook hadde jeg klikka mest på. Våre barn er ikke på Facebook.
 
Forstår deg godt....

Ulovlig å legge ut bilder av andre som ikke godkjenner det så det bør hun absolutt respektere!!

Hold ut siste dagen ;)
 
Min kommer i januar og bor i Roma og klarer likevel å irritere meg grønn derfra så du har min medfølelse.
 
Hvordan gikk det egentlig? Fjernet de bildene på FB? Det er jo ikke lov..

Bildene er fjernet fra Facebook. Mn svigermor ble veeeldig skuffa for at hun ikke kunne ha dem der. Ellers overlevde jeg besøket, og det var såååå godt å kunne gjøre akkurat som jeg ville når de dro, ligge på sofaen, spise og drikke d jeg hadde lyst på uten kommentarer og lille frøkna vår fikk sovet skikkelig etter at de dro.
 
Back
Topp