Svigermonster....

nei og nei! dette blir jo bare værre! ja ho svigermora di er jo heilt borte i natta! men ho er vel i sin forelskelses boble da, der alt handler om henne...
ja når dere har vært i lag 3år..så er du ikkje bare ei på gata.. ho må jo bare akseptere valget til sønnen sin.. er jo ikke ho som bestemmer alt! du er sikkert en kjempe snill søt jente som nå skal ha barn sammen! det er et stort skritt i forholdet som alle mammaer/svigermødre bør være glade for! :) uff, men skjønner det er vanskelig da.. men sambo da, hvordan takler han dette her da?

ja jeg sier det igjen! svigerfedre er de beste! de er alltid rolige, snille og gode å ha!

Ja. Nei. Vet ikke.Han sier ikke så mye. Vi har ikke snakket så mye om det, det her skjedde bare for noen dager siden. Men han har en veldig holdning til at han ikke lager drama så han sier at vi skal drite i det. Å det irriterer meg litt for jeg er ikke av den typen som klarer bestandig å drite i det, når jeg synes det har gådd forlangt.. Men svigermor ble et svigermonster når hu å svigerfar gikk fra værandre for noen mnd siden. Ho total førandra seg å er ikke den hu engang var. Å jeg har mista respekten for hu pga måten hun oppfører seg på... Vi hadde kjempe fin kontakt før det. Å svigerfamilien var en drøm. Men alle familier har en mørk side å:-P men heldigvis har jeg å samboer et veldig godt forhold.

Her går det ikke akkurat bedre... Hun kom med blomst og et faskt smil og at hun liksom gledet seg og så begynte hun å gnåle om hvor håpløs jeg er som ikke har fått jobb liksom her..... Men hun sa faktisk at hun syntes det var jævlig dårlig planlagt blant annet og det sitter dypt inne hos meg altså. Siden hun var sånn sist også med datteren vår. Kjenner at jeg egentlig ikke vil se henne eller ha noe med henne å gjøre....!!

Men jeg prøver å ikke tenke noe på det fordi da blir jeg bare deppa.... Tenker heller at nå som sambo er ferdig å studere så ordner ting seg for oss uansett fordi han har jo allerede fått et jobbtilbud !

Så nå skal jeg glede meg til ultralyd i morgen og glede meg til vi skal til dyreparken med snuppa vår i ferien :-)

Off... hørres ut som et skikkelig hespetre for å sei det rett ut... forstår godt du blir leie deg å ikkje vil se henna på ei stund.
Godt det ordne seg:) dåkke får kosa dåkke på ultralyden i mårå!;) blir kjekt å få se den lille babyen:)! og godt tur til dyreparken!:D

November2012 skrev:
Off... hørres ut som et skikkelig hespetre for å sei det rett ut... forstår godt du blir leie deg å ikkje vil se henna på ei stund.
Godt det ordne seg:) dåkke får kosa dåkke på ultralyden i mårå!;) blir kjekt å få se den lille babyen:)! og godt tur til dyreparken!:D

Takk! Jeg gru/gleder meg til ultralyen!  (Det er jo alltids en liten risiko for at alt ikke er som det burde)... Skal oppdatere når jeg kommer hjem :-)

Jeg gleder meg mye til dyreparken!! Er kjempelenge siden jeg har vært der selv (jeg vet ikke om sambo i det hele tatt har vært der). Selv om at det bare er for noen dager så blir det digg med hotell-ferie også :-) Vi bestilte hotell i sentrum av Kr.sand sånn at vi kan gå ut å spise på kveldene hvis vi orker :-)

Lizz83 skrev:

Takk! Jeg gru/gleder meg til ultralyen!  (Det er jo alltids en liten risiko for at alt ikke er som det burde)... Skal oppdatere når jeg kommer hjem :-)

Jeg gleder meg mye til dyreparken!! Er kjempelenge siden jeg har vært der selv (jeg vet ikke om sambo i det hele tatt har vært der). Selv om at det bare er for noen dager så blir det digg med hotell-ferie også :-) Vi bestilte hotell i sentrum av Kr.sand sånn at vi kan gå ut å spise på kveldene hvis vi orker :-)

Åh så heldig dere er som skal til Kristiansand. Dere MÅÅÅÅ bare få til å gå i Ravnedalen og spise da det er stedet med VERDENS beste Hamburger=)=)

Trenger du tips til Kristiansandferien send meg en PM (har bodd i byen i mange år og skal flytte tilbake i permisjonen og eeeeelsker byena<3)

åååå dyreparken er jo så kos :)  Kose dere masse så skal vi treffes når du kommer hjem så kan vi ha en klagedate og klage på alt vi vil klage på og spise is og synse skikkelig synd på oss selv  <3

Silje&nurkeline skrev:
åååå dyreparken er jo så kos :)  Kose dere masse så skal vi treffes når du kommer hjem så kan vi ha en klagedate og klage på alt vi vil klage på og spise is og synse skikkelig synd på oss selv  <3

Høres bra ut! :-) Vi skal ikke dra før om 2 uker da, men vi gleder oss som unger alle sammen!! :-)

Back
Topp