Svigermonster

Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Denne tråden er sikkert feil her inne, men jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke har verdens beste svigermor. Av rein nysgjerrighet lurer jeg på hvor ille hun egentlig er. Så... hva er det verste din svigermor har gjort mot deg?

Har ikke gjort noe mot meg. Hun er bare fraværende og opptatt med sitt. Er verre mot den andre svigerdatteren, for å si det sånn... Hun  gleder seg sånn til vesla vår kommer, for da får hun endelig en sønnedatter! Vel, hun har to fra før. De er vel ikke bra nok de. Så er ikke meg det går utover her.....................................................

det verste...? Å overkjøre meg ved middagsbordet ved å si at guttungen får dessert selv om han ikke spiser opp middagen... selv om jeg nettopp har sagt det motsatte....

Hun er stort sett veldig snill og grei :)

Det veste med svigermor... Oi.

Vel. Det er litt slitsomt at hun ALDRI sier nei til ungene når de ber henne om å leke. Så hun blir utslitt (og i følge henne selv. lykkelig). Ungene vet å utnytte det og det synes jeg ikke noe om.

De tror de kan gjøre sånn hjemme også, og det tar lang tid å få dem til å forstå at vi ikke kan krabbe rundt og leke hver eneste våkne time av døgnet som farmor gjør.

Så i bunn og grunn, hun er fantastisk som farmor.

Har verdens beste svigermor så kan ikke si at hun har gjort noe ille

Trist at ikke svigermoren din er et monster.

Hun fikk sambo til å sette et par av hennes abonnement i hans navn, han er jo så mammagutt at han ikke klarte å si nei. Hun betalte bare noen av regningene som kom, så de hun ikke betalte gikk til inkasso, så til namsmannen, så ble strømmen vår tatt, så begynte vi å bli trekt flere tusen kr i mnd så vi måtte sette våres egne regninger på vent, og nå skylder hun oss flere tusen kroner, tviler på at vi noensinne får se noe til de..

Også kalte hun meg drittkjerring og sinnsyk da jeg hadde fødselsdepresjoner.. 

Ho er bygdas største sladre kjærring, klarte ikkje å holde kjeft om bryllupet. Baksnakka alt og alle, er ufattelig falsk og skrekkelig uttakknemlig. Later som om ho ska ta livet av seg kvar helg og skremmer vettet av meg, ein dag klare ho vel det..

Hun er ikke så ille, men sånn som feks i dag så skulle hun hatt med seg frøkna på svømming og snakka med henne om det i en evighet. Og frøkna her gledet seg skikkelig! Så bare sier hun at hun drar til søsteren sin i steden for fordi hun har krangla med av og på-gubben sin..... Synes det var utrolig stygt gjort mot jenta vår.

*Prinsessa skrev:
Har verdens beste svigermor så kan ikke si at hun har gjort noe ille

Trist at ikke svigermoren din er et monster.

Samme som her det :)

Hun har ikke gjort noe mot meg men mot alle sønnene sine. Hun er trygdesvindler, har antakelig munchausen, bruker abort som prevensjon, uff, trenger jeg å si mer?

Sannheten skrev:
Hun har ikke gjort noe mot meg men mot alle sønnene sine. Hun er trygdesvindler, har antakelig munchausen, bruker abort som prevensjon, uff, trenger jeg å si mer?

Den der hørtes ikke god ut..:!

Min er veldig lite smart. Hun tenker seg ikke om (får håpe det er det) før hun sier ting, noe som skjer ofte og er veldig sårende (til meg, om meg). Hun får griller i hodet om sønnen min (hennes barnebarn), når hun har satt seg noe fore skal det absolutt skje, selv om jeg og mannen har sagt nei eller at det er unødvendig. Hun utnytter sønnene sine. Hun sladrer høyt og lavt om alt og alle. Jeg er ikke så interessert i å høre dritt om andre folk altså...

Da jeg var i 6. uke, og hadde masse blødninger belærte hun meg om at ungen nok kom til å bli feit siden vi hadde så dårlige matvaner.

Mitt svigermonster gjorde alt ho kunne komme på for å ødelegge mellom meg og sønnen sin.
Fabrikerte di mest utrolige hostorier som ho delte med alle som orka å høre på.

Var faktisk hjemme hos mamman min også å ba henne overtale meg til å kaste ut mannen min.

Den dama har ingen bremser og eier heller ingen moralske skruppler. vi har ikke hatt kontakt med henne på 7 år..7 fantastisk flotte år.

Back
Topp