svigerforeldre som....

unnle

Elsker forumet
gjør ting de ikkje burde,....
noen som har ting de har gjort som irriterer når det gjelder barna???

eg har... hehe...

svigerfaren min gidde Emma brus... uten å spør meg først... dette syns ikkje eg noen ting om altså....
tenker at ho får nok sukker og kullsyre inn tidsnok,.,

Det var i overkant tidlig ja...

Jeg irriterer meg litt over det stadige babyspråket svigermor jeg da, har bedt henne kutte ut, men neida..

Hmm de har vel ikke gjort noe mot L som irriterer med slik direkte men det at de ikke gider bry eg nok til å komme nedover for å se barnebarnet sitt irriterer meg sykt..
De er alene og har mulighet til å reise men det virker ikke som de bryr seg slik.. Går meg på nervene..

ja svigerfar bryr seg ikkje noe om mine altså virker sånn... er Jeg som må ringe hver gang for å planlegge å komme på besøk å sånn... mens svigermor er heil anderleder ( de er skilt) hun tar de med på tur og greier... sier at eg trenger en pause og skal trille de litt mens eg får dusja å fiksa meg litt...

men blir skikkelig irr på svigerfar når han er sånn altså... å så går han å skyter til alle om kor flink han er... så har sett de 3ganger etter de blei født...[8|]

Var "litt" tidlig for brus ja....
Hadde blitt temmelig sint hadde det skjedd her!
M. skal iallfall ikke få smake brus før han er 1 år! Og ikke da heller tror jeg....
(Er en slik streng mamma jeg[8D])

Jeg har vel også fortalt noen episoder fra mitt liv med svigers tidligere... Er vel ikke vits å gjenta dem. Vi skal besøke de i helga, så kommer kanskje noen nye gullkorn etter det[8|]

svigerfar e veldi avholden. han gjør ikkje stort av sæ!
men svigermor derimot.. du kan ta dæ faen på at ho vekke snuppa
om ho sover.. eller "bråke" førr at ho ska våkne..

å når ho Arya e trøtt så blir ho grinat. men istede førr å liksom gi ho t
oss eller prøve å legge ho, så driv ho å drefse ho runt i lufta å hoppe m ho..
"å e du så suuuur! du må ikkje være så sur, nei, må ikkje være så sur"[:@][:@]
ho e trøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøtt førr faen liksom!!

å ho like ikkje å bli bært sånn at magen hennes e mot bryste.. da blir ho sint.
ho ska jo se liksom! å når ho da blir lei, så bær svigermor ho ALLTI sånn..
æ har sagt at ho like ikkje d, men nøtte d??? NÆÆÆI[:'(]

ORIGINAL: ~Tullemor~

ORIGINAL: viva

Var "litt" tidlig for brus ja....
Hadde blitt temmelig sint hadde det skjedd her!
M. skal iallfall ikke få smake brus før han er 1 år! Og ikke da heller tror jeg....
(Er en slik streng mamma jeg[8D])

Jeg har vel også fortalt noen episoder fra mitt liv med svigers tidligere... Er vel ikke vits å gjenta dem. Vi skal besøke de i helga, så kommer kanskje noen nye gullkorn etter det[8|]

Når jeg tenker meg enda nøyere om så er det vel snop/kaker jeg ikke har tenkt å gi før han er 1 år! Brus trenger han egentlig aldri begynne med for min del!
Liker ikke brus selv da, så forstår liksom ikke "vitsen". Og han skal aldri få saft på flaske!! (Så får vi se om mine prinsipper holder stand[8|])

da er jeg strengere enn deg viva..[8D] Hvis jeg får bestemme får han ikke smake brus før han er 2-3år[8|]

men unnle: hvordan klarte han å gi datra di på 3mnd brus!???? Tok han det oppi en tåteflaske og gav henne?
er helt sjokkert jeg...[:-]

ORIGINAL: ~Tullemor~

Viva; du må quote riktig[;)] hvis ikke ser det ut som om jeg har skrevet det du skrev vett[8D][:D]

Åj! Så ikke det før nå!! Beklager så myyyyye!!![;)]
ammetåka vet du![:-] Skylder på den for alt jeg!

Helt enig - brus, saft og snop kan de vante lenge med!
Fikk ikke snop før jeg var ca. 3 år, jeg, og likte ikke brus før jeg var 10-12 år! Håper junior tar etter meg på det! [:D]

Hva er egentlig poenget med å gi dem brus før de skjønner hva det er?
Det de ikke vet om, savner de ikke heller![:)]
JEG kan stå for konsumeringen av brus her i huset[:D]

ORIGINAL: Katti_mh

Hva er egentlig poenget med å gi dem brus før de skjønner hva det er?
Det de ikke vet om, savner de ikke heller![:)]
JEG kan stå for konsumeringen av brus her i huset[:D]

signere!!

må legge til snop å anna snæks[8D]

Back
Topp