svigerfar

tosmågull*

Glad i forumet
har lagt meg til som venn på facebook. Ærlig talt så har jeg ikke så lyst og adde han.What to do??? [;)][&:][8|]

hadde ikke likt d selv[>:] men blir litt feil å ikke akspetere også[:-]

hmmm.. mine svigerforeldre er litt for gamle for fb da[8D]. Men jeg har mamma og pappa og søsken og mannen sine søsken på fb... hvorfor skulle det være ubehagelig med svigerfar der? Kjenner ikke svigers deg for din personlighet?

Det hadde ikke jeg stussa på. Hvis ikke han kan se det du skriver så deler du for mye...[8D][8D]

Er det ikke bare å sette han på begrenset profil da?[8|][:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Det hadde ikke jeg stussa på. Hvis ikke han kan se det du skriver så deler du for mye...[8D][8D]

ENIG!

hmm er det noe grunn til at du ikke vil ha han der.. ?? jeg personlig hadde ikke tenkt så veldig mye over at jeg hadde svigers der..

ORIGINAL: shorty86

hmm er det noe grunn til at du ikke vil ha han der.. ?? jeg personlig hadde ikke tenkt så veldig mye over at jeg hadde svigers der..

Samme her.. [8|][:)] Jeg har svigermor som venn! [8D] Svigerfar har ikke profil der.. Ennå vertfall.. [:D]

jeg føler ikke jeg kjenner de sånn personlig nei... Men kanskje jeg kan lage sånn at han bare ser litt ..
[8|]

syns ikke at en skriver så alt for mye, men heller d at muligheten for å fange opp litt for mye mener nå jeg... hvis noen skriver, legger ut bilder...

men kan sette han på begrensa profil ja, lurt!

Back
Topp