svigerfar sa at jeg er tjukk...

Møtte svigerfar tilfeldig på butikken i stad.....midt i samtalen begynner han og mannen min å diskuterte buksestørrelser...for å si det sånn, svigerfar er ikke noe sylfide....så ut av ingen ting sier han at jeg bruker samme str som han!! Jeg er I 9 uke med mitt 3 barn og ja jeg vet at jeg godt kunne ha gått ned litt. Vi har ikke fortalt at jeg er gravid enda til noen....men seriøst....sier man sånne ting?? Kjenner at jeg ble skikkelig lei meg....og når man i tillegg er helt vanvittig hormonell...

Men hva feiler det enkelte!! Man kommenterer da ikke andres kropp! Du får trøste deg at du har ihvertfall flere sosiale antenner enn han :p

Møtte svigerfar tilfeldig på butikken i stad.....midt i samtalen begynner han og mannen min å diskuterte buksestørrelser...for å si det sånn, svigerfar er ikke noe sylfide....så ut av ingen ting sier han at jeg bruker samme str som han!! Jeg er I 9 uke med mitt 3 barn og ja jeg vet at jeg godt kunne ha gått ned litt. Vi har ikke fortalt at jeg er gravid enda til noen....men seriøst....sier man sånne ting?? Kjenner at jeg ble skikkelig lei meg....og når man i tillegg er helt vanvittig hormonell...
Hørtes ut som faren min det der, men nei man sier ikke slikt! Enkelte ting kunne de lett holdt for seg selv!

Nei, sånn sier man ikke uansett! Jeg gikk opp en del kilo etter ett par år med sykdom for 10 år siden. Gikk fra å trene seks dager i uken til å måtte sette meg ned på vei fra en etasje hjemme til en annen. Husker det gjorde veldig vondt når noen kommenterte at jeg var blitt større, "du som trente så mye før". Hvis man har noen kilo for mye, av forskjellige grunner, så er man som regel veldig bevisst på det allerede. Mange mennesker som kunne vært mer fintfølende synes jeg!

Ja av og til mangler man ord :mad: Kan ikke akkurat si at jeg har så veldig lyst til å dra på middag hos dem til lørdagen Jeg har lært at hvis man ikke har noe koselig å si, så kan man holde munn.... men tusen takk for koselige ord alle sammen. Trodde et lite øyeblikk at det var jeg som var veldig overfølsom og hormonell :p

Så utrolig spesielt og frekt å si! Da man får lyst til å rope "jeg har født to barn og en på vei. Hva er egentlig din unnskyldning?!" Enkelte folk :-/

Noen er så sykt uhøflige. :mad: Kjenner at jeg blir sint på dine vegne.

Nei å nei.. sånt sier man bare ikke..:/

Det får`n si... o_O

Back
Topp