Svigerfar har kommet

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Med gulrotkake, nam nam:D:p
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Din heldiggris;) Gulrotkake er så utrolig godt:p;):D

Den var veldig go:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Så digg da! :)

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Han er så opptatt av at jeg burde gi Anette grøt av en aller annen grunn :confused005

Han er så opptatt av at jeg burde gi Anette grøt av en aller annen grunn :confused005

Det opplever jeg endel av den generasjonen egentlig?
Mener å huske det fra storebror, det var litt "press" på å kutte ut all den derre ammingen hele tiden..

Jeg har lært meg det at mange, spesielt besteforeldre skal komme m mange gode råd. Sier bare pent takk for tips, men at vi gjør ting på vår måte:):)

Ja, han mener jo det i beste mening, men han tråkker litt over grensene, jeg blander meg ikke inn i hans yrke heller :flower

Det opplever jeg endel av den generasjonen egentlig?
Mener å huske det fra storebror, det var litt "press" på å kutte ut all den derre ammingen hele tiden..

Jeg skjønner ikke helt hvorfor de vil det? Han påsto at mannen hadde fått grøt fra han var 2 mnd, det håper jeg ikke stemmer:-)

Ja, han mener jo det i beste mening, men han tråkker litt over grensene, jeg blander meg ikke inn i hans yrke heller :flower

Nei, dessverre så gjør alle besteforeldre dette, hvertfall våre:( De skjønner ikke de blander seg, for det er velmente råd fra dems side virker det som!

Nei, dessverre så gjør alle besteforeldre dette, hvertfall våre:( De skjønner ikke de blander seg, for det er velmente råd fra dems side virker det som!

Er ikke vant til sånt jeg hehe, har ikke så mange nære rundt meg, så jeg må vel omstille meg litt:-)
Har ikke noe spesielt forhold til familien min, ser dem nesten aldri, skal en tur til søstra mi nå da, håper det blir en koslig tur:-) Ellers sees vi kanskje en gang i året.

Er ikke vant til sånt jeg hehe, har ikke så mange nære rundt meg, så jeg må vel omstille meg litt:)
Har ikke noe spesielt forhold til familien min, ser dem nesten aldri, skal en tur til søstra mi nå da, håper det blir en koslig tur:) Ellers sees vi kanskje en gang i året.

Oi, nei, det var jo sjeldent! Håper du får det koselig sammen med søsteren din idag:D hihi.. Vel, både min pappa, min svigermor og min stemamma er veldig gode på og komme med de råda sine, takk :eek: o_O :confused:

Oi, nei, det var jo sjeldent! Håper du får det koselig sammen med søsteren din idag:D hihi.. Vel, både min pappa, min svigermor og min stemamma er veldig gode på og komme med de råda sine, takk :eek: o_O :confused:

Hehe, svigermor tørr ikke så mye, da blir det bjeff :blob8 Jeg skal til søstersen 14. mars:-)

Nei, sier ifra uansett jeg så;) he he:) Ah, ok:) Håper dere får det koselig da:)

Ja, jeg får i hvertfall se mine tre tantebarn, de er blitt så store nå:-)

Det må bli koselig da =)

Ser søstrene mine ukentig jeg, men vibor i samme by da!

Det må bli koselig da =)

Ser søstrene mine ukentig jeg, men vibor i samme by da!
Det hjelper på sikkert ja, bra du har et godt forhold til dem:-) Vi er litt rare i min familie hehe, men hadde mamma levd haded det ikke vært sånn, rart hvor mye en person kan bety for så mye:-)

Det hjelper på sikkert ja, bra du har et godt forhold til dem:) Vi er litt rare i min familie hehe, men hadde mamma levd haded det ikke vært sånn, rart hvor mye en person kan bety for så mye:)
Har dere god tone når dere først treffes da?
Blir jo selvsagt vanskeligere når man bor så langt unna også da =)

Back
Topp