Svigerfamilien

Min svigerfamilie.. JEG ELSKER DEM!! Jeg er 8 år yngre enn samboeren min, men både svigermor og svigerfar, svigerbrødrene mine + deres samboere er kjempe greie mot meg. JEG ELSKER DEM!! [:D]
Jeg er bare 17 år, men der i gården blir jeg behandla som en av dem.
Har kjempegod kontakt med alle der, også barna der i familien. Den ene jenta spurte til og med om hun fikk kalle meg tante!!!! Jeg ble overlykkelig!!! Jeg tror hun "falt" for meg fordi eksen til sambo var så inn i hel..... skjenert. Ho sa aldri noe til jentungen. Hmm. Jeg har selv en søster på hennes alder, så jeg skravler i vei! [:)]

Svigerforeldrene mine og min fam. på mamma sin side har møttes. De kom også flott "overens"[:D]
Besteforeldrene mine spør stadig om når svigers kommer på besøk!

JEG ELSKER DEM!![:D]

det er nesten synd så si, men jeg har nesten bedre kontakt med sviger familien min, enn det jeg har med min egen familie.. kan hende det har noe med det at de bor i tønsberg enda... er hvertfall veldig fornøyd med den familien jeg har kommet inn i..[:D]

hans familie er så sammen sveiset, treffes hjemme hos sviger mor hver jul (svigerfar døde for 3 1/2 år siden)...mens min kanskje snakkes sammen på tlf en gang i mnd..de er helt forskjellige fra min.. men jeg er så glad jeg er kommet inn i den familien jeg er kommet inn i..for det er jo sånn en familie skal være [:)]

når vi er sammen med svigermor og svigerfar er det kun hvis det er bursdag. Har aldri blitt bedt til de på middag på en søndag liksom og det er vi ofte hos mamma og pappa.Svigerforeldrene mine drikker ikke og mamma og pappa er glade i en fest og har mange venner.Svigerforeldrene mine er veldig opptatt av penger og gir masse flotte gaver til jul og bursdag ...jeg snakker tusenlapper her og det er ikke jeg vant til...vi gir det som passer vi rundt 700 kr osv..og Svigermora mi styrer søstra til samboeren min og sønnen hennes...de er helt rare og hun bare godtar å bli styrt...og det har jeg sagt til samboeren min at svigers kan glemme med mine barn...store fine flotte gaver er veldig snillt det...det er ikke det jeg sier men

PENGER ER JO IKKE DET VIKTIGSTE HER I VERDEN...HVA MED EN KLEM[:)]

men det er ikke de vant med i det hele tatt...merkelig familie men de er jo snille med kjæresten min da som er deres sønn..jeg liker svigerfaren min mye bedre enn svigermora mi...hun er helt stein i blikket...ler aldri når jeg kødder med henne men når hun kødder med andre så ler hun seg i hjel...skulle ønske vi klarte tryne til hverandre litt bedre for nå kommer jo lille Nathalie om 2 mnd men det kan jo hende det blir bedre da[:D] det får jeg håpe men hun kan ikke styre mitt barn og gi henne store ting når det ikke er bursdag osv for da blir barna utakknemlige[>:] og det er det værste jeg vet...men jeg har det vel ikke så ikke forhold til mange andre

LYKKE TIL MED SVIGERS DERE SOM IKKE HAR DET SÅ "FLOTT"[;)]

jeg har ei helt topp svigermor. svigerfaren min bor så langt vekke at vi må ta tog så ser ikke han så mye. men når vi er der så føler jeg meg veldig til bry pga de har bare et soverom og da er det ingen andre plasser en stua å sove i så vi våkner hverandre og blir lite søvn som går litt utover humøret til noen. det eneste som er synn med svigermoren min er at hun aldri kommer på besøk. etter at hun solgte bilen så går hun ingen plass. vi har ikke bil vi heller ennå men vi tar bussen så skjønner ikke hvorfor ikke hun kan gjøre det. foreldrene mine er her en gang i uken for å treffe sønnen min. de kan ikke få sett han nok. han smiler hver gang han ser de men hver gang han ser svigermor så hyl griner han. han kjenner ikke henne og får ikke mulighet til det heller så lenge vi alltid må gå til henne. begrenset hvor mye vi kan gå til henne. mens hennes andre datter treffer hun hele tiden og sønnen hennes kjenner henne igjen. har tatt det opp men hun sier bare at hun skal snart komme på besøk. men kommer aldri. hun drikker ikke pga er alkoholiker men har klart å holde seg i over 10 år. mens foreldrene mine går ut en gang i blant og tar seg ei øl. har aldri sett de fulle men de tar ei eller to og koser seg med det.

Jeg har faktisk verdens hærligste svigerfamilie... Jeg er så glad i dem.
Selvfølgelig det er noen i familien jeg synes er vel spesielle, men hvilken familie inneholder ikke noe rart da?? haha [:)]
Nå bor dem faktisk i Israel da. Hmmf.. dem hadde bestilt turen dit før jeg ble gravid og sånt..
Kommer ikke hjem før i August siden faren jobber i FN.

Synes det er trist at dem går glipp av Sander sitt første år, dem var jo her de 4 første månedene da ca.. men likevel...
Dem får ikke vært med på bursdagen hans.. når han lærer å gå, å krabbe. sier sitt første ord...
Er så mye dem mister føler jeg [:(]
Men sender dem masse bilder iallefall da.. så dem er med litt liksom!

Men jeg kunne aldri dratt hvis det var Sander som skulle ha sitt første barn...

Back
Topp