Malin88
Flørter med forumet
Min svigerfamilie.. JEG ELSKER DEM!! Jeg er 8 år yngre enn samboeren min, men både svigermor og svigerfar, svigerbrødrene mine + deres samboere er kjempe greie mot meg. JEG ELSKER DEM!! [:D]
Jeg er bare 17 år, men der i gården blir jeg behandla som en av dem.
Har kjempegod kontakt med alle der, også barna der i familien. Den ene jenta spurte til og med om hun fikk kalle meg tante!!!! Jeg ble overlykkelig!!! Jeg tror hun "falt" for meg fordi eksen til sambo var så inn i hel..... skjenert. Ho sa aldri noe til jentungen. Hmm. Jeg har selv en søster på hennes alder, så jeg skravler i vei! [:)]
Svigerforeldrene mine og min fam. på mamma sin side har møttes. De kom også flott "overens"[:D]
Besteforeldrene mine spør stadig om når svigers kommer på besøk!
JEG ELSKER DEM!![:D]
Jeg er bare 17 år, men der i gården blir jeg behandla som en av dem.
Har kjempegod kontakt med alle der, også barna der i familien. Den ene jenta spurte til og med om hun fikk kalle meg tante!!!! Jeg ble overlykkelig!!! Jeg tror hun "falt" for meg fordi eksen til sambo var så inn i hel..... skjenert. Ho sa aldri noe til jentungen. Hmm. Jeg har selv en søster på hennes alder, så jeg skravler i vei! [:)]
Svigerforeldrene mine og min fam. på mamma sin side har møttes. De kom også flott "overens"[:D]
Besteforeldrene mine spør stadig om når svigers kommer på besøk!
JEG ELSKER DEM!![:D]