Svigemor/svigefar

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Synes dere det er så veldig lurt å legge ut om hva dere synes om familemedlemmer her inne?

Bare jeg som reagerer på dette? Synes sånne ting bør unngås å diskurere/fortelle om på internett.. Verden er ikke stor

Heldigvis ingen som kjenner meg her..
Hadde ikke likt det hvis det var kjente her...

ORIGINAL: ~StRaToS~

Men det kan du vel ikke vite 100% eller? [:-]

jo, er ganske sikker[;)]
Er ikke mange som kjenner meg..
ORIGINAL: Heddaholm

ORIGINAL: ~StRaToS~

Men det kan du vel ikke vite 100% eller? [:-]

synes ikke det gjør noe, men jeg har bare posetive ting å si om de.. å det bryr jeg meg ikke om at de eller andre vet[:D]

Man bør kanskje ha det i tankene ja... Det er alltid noen som kjenner noen...

jeg skjønner hva du mener, og er forsovit enig med deg.
jeg skrev litt om min x.svigermor i sted som jeg lot stå en liten stund før jeg fjernet det igjen. grunnen til at jeg fjernet det var ikke pga i frykt av at min x svigermor skulle se det, men jeg vil ikke ha slike ting liggende ute pga min datter. vil ikke at det skal komme tilbake på henne(vet aldri).
Og jeg står for det jeg skriver, har ikke noe problem med at x-svigermoren min hadde lest det for å si det slik.

helt enig!
verden er faktsk ikke så stor, som du sier....

ORIGINAL: AB

synes ikke det gjør noe, men jeg har bare posetive ting å si om de.. å det bryr jeg meg ikke om at de eller andre vet[:D]

Tenkte mest på de som skriver negative ting.. Ikke det at jeg tror at svigemødre er her inne å leser... men kan være andre "kanaler"

Æ skreiv om min svigerfar som e vældi irriteranes til tider. Ikke at æ trur at d kan "spores" tebake te mæ, men om så e tilfelle så bli han nok ikke overraska å d bli heller ingen annan som æ kjenne.. Vi diskutere stadi sjøl om æ bit i mæ d mæste.. Nån gang mååå d bære ut litt..[&:][8D][8D]

Man bør kanskje ha det i tankene

Back
Topp