Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt jeg ikke er alene, begynte å lure om det va meg det var noe galt med..har liksom ikke hørt snakk om det.. Bare hørt at brystene er ømme.. Her er det jo snakk om selve nipplene..Samme her!![]()

Forferdelig når det først sette i gang. Har du noen tips for å bli kvitt det? Eller er det bare noe som skjer?Har ikke hatt det enda, men hadde det sist gang husker jeg.

Nei dessverre. Var bare noe som kom og gikk hos meg. Varte ikke lenge om gangen heldigvis.Forferdelig når det først sette i gang. Har du noen tips for å bli kvitt det? Eller er det bare noe som skjer?![]()
Jeg fikk det da jeg frøs skikkelig, det var grusomt.. hadde mest lyst til å legge meg ned og grine. Ikke hatt det utenom det, så har kledd meg kjempegodt over brystene hver gang jeg skal ut, bare for å unngå det.
Det skal jeg får kjøpt meg snart. Jeg sleit skikkelig for et par uker siden når det var minus grader uteAmmeinnlegg i ull er smart! Jeg bruker det på kalde dager
Brystbetennelse er nemmelig ikke å anbefale![]()
Det skal jeg får kjøpt meg snart. Jeg sleit skikkelig for et par uker siden når det var minus grader uteFår man kjøpt det på apoteket? Eller vet du hvor jeg kan kjøpe det? Husker ikke hvor jeg kjøpte det forrige gang, begynner å bli noen år siden
![]()
Mener jeg kjøpte på mimmis. Ulrik ammeinnlegg. Jeg kjøpte de store med lomme. Da kan man ha vanlig innlegg inni så man slipper å lekeDet skal jeg får kjøpt meg snart. Jeg sleit skikkelig for et par uker siden når det var minus grader uteFår man kjøpt det på apoteket? Eller vet du hvor jeg kan kjøpe det? Husker ikke hvor jeg kjøpte det forrige gang, begynner å bli noen år siden
![]()