Svie

Preekast

Flørter med forumet
plutselig kan jeg få en intens svie i brystvortene, det gjør ubeskrivelig vondt.. Fleire som har opplevd det?

Mulig det kommer av at jeg fryser, men brystene og brystvortene er jo varme? Skjønner ingenting...

Har ikke hatt det enda, men hadde det sist gang husker jeg.

Forferdelig når det først sette i gang. Har du noen tips for å bli kvitt det? Eller er det bare noe som skjer? :bored:
Nei dessverre. Var bare noe som kom og gikk hos meg. Varte ikke lenge om gangen heldigvis.

Jeg fikk det da jeg frøs skikkelig, det var grusomt.. hadde mest lyst til å legge meg ned og grine. Ikke hatt det utenom det, så har kledd meg kjempegodt over brystene hver gang jeg skal ut, bare for å unngå det.

Her og :( veldig plagsomt og vondt.

Kom idag etter eg hadde sovet på sofa, kanskje eg var litt frostig da eg våknet.. Veldig vondt... Får nyte det mens eg ikkje har det :)

Er det som er mitt mest plagsomme symptom..

Jeg fikk det da jeg frøs skikkelig, det var grusomt.. hadde mest lyst til å legge meg ned og grine. Ikke hatt det utenom det, så har kledd meg kjempegodt over brystene hver gang jeg skal ut, bare for å unngå det.

Ammeinnlegg i ull er smart! Jeg bruker det på kalde dager :)

Brystbetennelse er nemmelig ikke å anbefale :(

Ammeinnlegg i ull er smart! Jeg bruker det på kalde dager :)

Brystbetennelse er nemmelig ikke å anbefale :(
Det skal jeg får kjøpt meg snart. Jeg sleit skikkelig for et par uker siden når det var minus grader ute ;) Får man kjøpt det på apoteket? Eller vet du hvor jeg kan kjøpe det? Husker ikke hvor jeg kjøpte det forrige gang, begynner å bli noen år siden ;)

Det skal jeg får kjøpt meg snart. Jeg sleit skikkelig for et par uker siden når det var minus grader ute ;) Får man kjøpt det på apoteket? Eller vet du hvor jeg kan kjøpe det? Husker ikke hvor jeg kjøpte det forrige gang, begynner å bli noen år siden ;)

Apoteket har og tror jeg så det på barnas hus :)

Mener jeg kjøpte på mimmis. Ulrik ammeinnlegg. Jeg kjøpte de store med lomme. Da kan man ha vanlig innlegg inni så man slipper å leke :)

Back
Topp